Dudak kenarımda 3 tane çok derin çizgi oluştu. 80 yaşında dayılar, nineler gibi duruyor ne yapacağım böyle utanıyorum?

Dudak kenarımda 3 tane çok derin çizgi oluştu. 80 yaşında dayılar, nineler gibi duruyor ne yapacağım böyle utanıyorum?
Cevapla