Güzel bir kız olduğumu düşünmeye çalışıyorum ama ünlülerin hepsi o kadar güzel ki kendimi yetersiz ve sönük hissediyorum normal mi?

Ben de güzelim ama her şeyim gözüme batmaya başladı.

Düşük göz kapaklarım, büyük burnum, küçük dudaklarım, ten rengim, kısa kirpiklerim, lekeli yanaklarım, kısa boyum ama ne hikmetse büyük ayaklı çirkin parmaklarım, seyrek kaşlarım, çıkan sivilcelerim, küçük gözlerim, eğri dişim, siyah noktalarım...

Güzel bir kız olduğumu düşünmeye çalışıyorum ama ünlülerin hepsi o kadar güzel ki kendimi yetersiz ve sönük hissediyorum normal mi?
Cevapla