Zoretanin kullanırken yüzün kabuk tutması normal mi?

  • Merhaba Arkadaşlar
    Zoretanin Kullaniyorum 3. ayımın dolmasına yaklaşık 10 gün kadar var 50Mg İle 3. aya başladım
    50mg başladığım an yüzüm kusmaya başladı iltihapli bir şekilde İltihap yüzümden Adeta Akıyordu Bu kadar iltihap normal mi?
    şu an ilthap durdu kurudu hepsi yaklaşık bir haftadir tepeli kurumuş kabul halindeler Aranızda Bu evreyi geçiren Oldu mu Ne gibi bir öneriniz Var görüşlerinizi bildirirseniz sevinirm
Zoretanin kullanırken yüzün kabuk tutması normal mi?
Cevapla