Her yere takılıp çıt diye kopuyor bu durumdan rahatsiz oluyorum. 😒

Her yere takılıp çıt diye kopuyor bu durumdan rahatsiz oluyorum. 😒

Merhaba
Dezavantajı aslında çok fazladır uzun saçın. Uzun sava istediğin şekili verebilirsin mesela. O açıdan uzun saç daha iyi diye düşünüyorum. Kısa saçtan bence daha kullanışlı uzun saç. Kısa saçta aslında çok rahat ama uzun daha iyi her açıdan. Birde Kısa saçı bence herkes taşıyamaz ya. O yüzden uzun saç diyorum ben.
Bence dev avantajı yok uzun saçları seviyorum ben. çünkü uzun saç genelde istediğiniz gibi şekillenebiliyor sadece sizi rahatsız edebilir ama etmiyorsa uzun saç iyidir. bu arada saçlarınız çok güzel, rengi de çok güzel :)
Cevap
17Cevap
Öncelikle saçlarının rengi çok güzel, ten rengin ile oldukça uyumlu. Buna eşlik eden gülüşün de oldukça içten. uzun saçın bakımı zordur. Yıkamak kimi zaman eziyet haline gelir hele ki bu rengin bakımı ekstra işkence olabilir lakin bence çok yakışmış :)
Teşekkür ederim ♥️
Rengi güzelmiş ama zayıf düşmüş. Güçlendirmelisin onları
Evet 1 hafta önce boyadım. Boyayinca böyle oluyor hemen zayifliyorlar. Bakımla devam...
Tövbe ya 😂😂
Zorluğu çok bakım ister, çok masraf ister.
Ama güzel yanı göze hoş gözükür. Bir bayanda uzun saç.
Yatarken sağa sola saçılması galiba. Kışın iyi ama yazın bunaltıyor.
Fazla uzun saçlı olmamama rağmen kısadan daha fazla dökülüyor kırıklar daha belirgin oluyor
Benim çok gür dokulmuyorlarda, günde 10-15 tel. Dokulseler kafam da rahatlıklicak 😂
Benimde gür olmasına rağmen üçgen şeklinde çıkıyor baba tarafında genetik belkide vitamin eksikliği vardır ondan kaynaklıdır bilemem
V tipi dökülme o. Erkek tipi yani. Saçın sekli öyle. Dert etme. Birçok erkekte hatta kadınlarda da görebilirsin V tipi açıklığı olan saclari
Sorun yok yani😅 yüreğime su serptin eyvallah🙋♂️
Bakımı zor ama gülü seven dikenine de katlanıyor ☺️ çok sık boyamamak lazım bence en önemlisi bu
Dezavantajı olabilir ama çok güzel duruyor, aşırı kadınsı yapıyor.
duş süresi boş yere uzar
Saçımı ayrı, vücudumu ayrı yıkayan ben 😢
ben hazır saçımı yıkıyorum iyisi mi vücudum da ıslansın diyenlerdenim
Kurutması v. s uzun sürer
Aynen o da var. Yarı ıslak yarı kuru bırakıyorum. Fön makinesi tutmaktsn kolum ağrıyor bir süre sonra
Evet. Güzel şekillere sokabiliyorum. Kısa saçta zor oluyor şekil vermek
Başak 😐
Daş gibi garısin ama saç rengin berbat
Deme öyle ya ben kızılı çok seviyorum ☹️ ayrı bir hava katıyor
Sevdiğim adam için uzatıyordum. Normalde kapaliyim Ama ayrıldım ve artık keseceğim.
Bağlamazsan ayağına dolanır takılır düşersin
Yıkaması ben kısacık yaptim
Gördüğüm en güzel transsın 👍
Bakımı dolanması.. başka kafaya ağırlık yapıyor
Sabah boğularak uyanıyorum, dolanıyorlar
Uzun saçlar sana çok yakışmış.
renk güzelmiş *
Uzun saç kadının çiçeğidir
Uzun pipili olmak daha zor
Anladık güzelmişsin
Bakımı zor
Yıkaması zor, bakımı zor. Zor da zor
bakimi
tararken zor oluyor
Saçlarım güzel dio
yokk
Kızıl çekiciliği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?