
Makyaj yaparken gözleriniz mi daha ön planda olsun istersiniz dudaklarınız mı?

Makyaj yaparken gözleriniz mi daha ön planda olsun istersiniz dudaklarınız mı?
Tabii ki de her zaman gözlerime daha çok öncelik veriyorum çünkü zaten büyükler kirpiklerim o dudaklar da pek bir espri yok ama gözlerim güzel öne çıkartmayı seviyorum.
Dudaklarımı doğal belirgin severim. Gözlerimi kütüphaneye bile gidecek olsam ihtişama teslim etmekten kendimi alamıyorum. En sade hali bile parlasın istiyorum.
Cevap
4Cevap
genelde makyaj yaparken gözlerimi ön plana çıkarmayı seviyorum
Makyaj yapmıyorum
gözüme far hiç yakışmıyor o yüzden bir rimel sürüyorum genellikle ruj ve gloss sürmek hoşuma gidiyor
kısaca dudaklar
Dudak
Gözlerimde makyaj iyi durmuyor ve bana bakışlarım çok sahte gibi hisettirdiğinden sevmiyorum
Gideceğim yere göre değişiyor dügün, davet vs genelde dudaklar fakat misafirlik ya da akraba ziyaretlerine gözlerimi ağirlikli tutuyorum
Makyaj yapmıyorum ama makyajda gözlerin ön planda olması daha hoş görünüyor.
İkisi de ama günlük makyajlarımda daha çok gözlerim
Dudaklarim her zaman daha on plandadir gozlerimi on plana çıkarmayı beceremiyorum
Eğer yapsrsam dudaklarım ama yapmadığım için olmaz
Makyaj yapmıyorum kıskıskıskıs
Gözlerim daha ön planda
gözlerim 😳
gözlerimm çekik olunca illaki dikkat çekiyo
Dudaklarımı
Gözler
Dudak
Dudak
Gözlerimi ön plana çıkarırım
Her ikisi
Kadınlar genelde gözlerini boyarlar
Gozler
Gözlerim
Kesinlikle gözler bence
Gözlerim
Gözlerim
dudak
Makyaj yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?