Güzellik & Bakım Hangi makyaj malzemesi olmadan kendinizi eksik hissediyorsunuz? StrawberryGlitter Takip Et Yoda Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Rimel Ruj Eyeliner Fondöten Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangi makyaj malzemesi olmadan kendinizi eksik hissediyorsunuz? Cevapla Makyaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Makyaj yapmıyorum ve hiç eksik hissetmedim :D 1 0 Yorumla
Croyz1n26 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 89% +1 yıl Her zaman yapmam. Ama dudak kremi mutlaka kullanırım. 2 0 Yorumla
Forlove19 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 91% +1 yıl Makyaj yapmıyom kız olmadığım için o yüzden hiçbiri. 1 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Belkiii az bir ihtimal eyeliner veya ruj olabilir 💄👄 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eksik hissetmiyorum çünkü makyaj malzemesi kullanmıyorum 😅 1 0 Yorumla
atarlikiz52 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Far dicektim ama seceneklerde yoktu nedense far kullanmazsam kendimi cok renksiz solgun hissediyorum 😂 1 0 Yorumla
Edanaz00 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Ben gerek görmüyorum her kız güzeldir ama rimel süreceksem sürerim 1 0 Yorumla
burcu01244 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 40% +1 yıl Rimel olmazsa olmazım digerleri olmasada olur. 1 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bi cc krem sürüyorum zaten o da olsun bi zahmet 1 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 829 cevap paylaştı. Hiç biri eksiklik değil 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Ben bana yeterim 😂 eksik hissetmiyorum. 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 957 cevap paylaştı. Pembe rujum olmasa yarım kalırım 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 967 cevap paylaştı. Rimel 1 0 Yorumla
Deniyilmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl hiçbir şey sürmesem de bi ruj sürer çıkarım dışarı 1 0 Yorumla
oztrkilggm Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 724 cevap paylaştı. Eyeliner 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Makyaj yapmıyorum ve hiç eksik hissetmedim :D
Her zaman yapmam. Ama dudak kremi mutlaka kullanırım.
Makyaj yapmıyom kız olmadığım için o yüzden hiçbiri.
Belkiii az bir ihtimal eyeliner veya ruj olabilir 💄👄
Eksik hissetmiyorum çünkü makyaj malzemesi kullanmıyorum 😅
Far dicektim ama seceneklerde yoktu nedense far kullanmazsam kendimi cok renksiz solgun hissediyorum 😂
Ben gerek görmüyorum her kız güzeldir ama rimel süreceksem sürerim
Rimel olmazsa olmazım digerleri olmasada olur.
Bi cc krem sürüyorum zaten o da olsun bi zahmet
Hiç biri eksiklik değil
Ben bana yeterim 😂 eksik hissetmiyorum.
Pembe rujum olmasa yarım kalırım
kesinlikle rimel
Gözlerimi güzel gösteriyor
Rimel
hiçbir şey sürmesem de bi ruj sürer çıkarım dışarı
Rimel😊
Eyeliner
Rimel