Zayıf olunca fotoğraflarda daha mı iyi çıkıyor insan?

Güzel olduğum halde fotoğraflarda iri çıktığım için güzel çıkmadığımı düşünüyorum. Daha zayıf ve narin kişiler daha hoş çıkıyor bence. Reelde kilo kötü durmasa bile fotoğraflarda hep 5 kilo eksiği makbul sanki dimi?

Zayıf olunca fotoğraflarda daha mı iyi çıkıyor insan?
Cevapla