Bb krem, allık ve balm sürmek fazla makyajlı mı duruyor?

24 yaşındayım, işe giderken hafif bb krem, allık ve dudak nemlendiricisi sürüyorum, nadiren doğal tonlarda ruj.. Her zamanki makyajım, buluşmaya giderken vs hep böyledir, göz makyajı, kaş, kontür vs hiç yapmam ama iş yerinde millet göz makyajı yapıp fondöten ruj sürüyorlar hep ve bana çok makyaj yapıyorsun imalarında bulunuyorlar... Ki makyaj yaptığımı ben söylemiştim onlara, söyledikten sonra taktılar resmen. Cildim düzgün ama çok beyaz, renklensin diyr hafif bir bb krem ve allık sürüyorum, onu da yapmasam hiçbir şey kalmıyor makyajsız yataktan kalkmış gelmiş derler.. Kendilerine bakmadan konuşuyorlar birde.. Bu saydıklarım sizce abartı mı?

Bb krem, allık ve balm sürmek fazla makyajlı mı duruyor?
Cevapla