Estetik ameliyatı olduktan sonra memnun kalmazsak tekrar yapmak zorundalar mı?

estetik ameliyat sonrası eğer sonuçtan memnun değilsek doktor bunu tekrarlamak zorunda mı? böyle bir hakkımız var mı? bilenler yazarsa sevinirim

Estetik ameliyatı olduktan sonra memnun kalmazsak tekrar yapmak zorundalar mı?
Cevapla