Kış aylarında açık ten aşırı güzel gözükse de, yaz aylarında nedense herkes bronzlaşmak istiyor. Sizce yaz aylarında açık ten kötü mü görünüyor?

Kış aylarında açık ten aşırı güzel gözükse de, yaz aylarında nedense herkes bronzlaşmak istiyor. Sizce yaz aylarında açık ten kötü mü görünüyor?

1800lü yıllarda da Avrupa'daki kadınlar süt beyaz gibi tene sahip olmak isterlerdi. Düşünsene, o zaman ki bi köleyle yan yana geliyosun, o esmer sen esmer, niye bronz olsun. Eee şimdi kölelik yok. Ha şimdi de öyle bı durum yok. Telefonlardaki darkmode modası gibi kadınlarda da bronz olma modası var
Cevap
8Cevap
beyaz olmak her zaman daha iyi, ben yanmıyorum ama yananlar için biraz zor olabilir ama bence beyqz daha yii
Beyaz tende kusurlar daha çok belli olıyor bronzlaştıkça daha pürüzsüz bir görünüm oluyo
Evet ya hep kızarmış civcive dönüyorum çok sıcaksa ama yine de yazı çok severim
Bronzlaşmak istemeyen bir benim herhalde, açık ten çok güzel bence.
Kötü görünmüyor, acı verici olduğu için dezavantaj sadece.
Esmerler bronzlaşırken biz açık tenliler kızarmış tavuk gibi olmasak iyi de…
Yaz ayında çok fazla kızarıyoruz beyaz tenliler olarak tek dezavantajı o bence
Bronzlaşmak istemeyen bir benim herhalde, açık ten çok güzel bence.
Her mevsim beyaz ten güzel
Bence enfes oluyor beyaz tenliler
Beyaz ten herzaman avantajdır
Resimdeki sen misin
Yok artık :D
Değil
Bence kötü değil
Aynn
Her zaman beyazım plajı saymassak tabi
süt gibi bembeyaz
Hayor
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?