Yaz aylarında beyaz tenli olmak, görüntü olarak bir dezavantaj mı?

Kış aylarında açık ten aşırı güzel gözükse de, yaz aylarında nedense herkes bronzlaşmak istiyor. Sizce yaz aylarında açık ten kötü mü görünüyor?

Yaz aylarında beyaz tenli olmak, görüntü olarak bir dezavantaj mı?
Yaz aylarında beyaz tenli olmak, görüntü olarak bir dezavantaj mı?
Cevapla