kızlar tek birini sececek olsaydınız hangisi olurdu?
fondoten
ruj
göz kalemi
kapatıcı
aydınlatıcı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kızlar tek birini sececek olsaydınız hangisi olurdu?
Ben kesinlikle göz kalemini tercih ederdim. Çünkü göz kalemi kullanmadan yapamıyorum. Diğer makyaj malzemeleri olmasada olur benim için göz kalemi olsun yeter. Zaten cildim gayet güzel ve bebeksi o yüzden ben fazla fondötene ihtiyaç duymuyorum. Tercih etmiş olsaydım eğer ys göz kalemini tercih ederdim ya da rimeli. İkiside olmazsa olmazım makyajda.
Cevap
1Cevap
şıklarda göremedim ama renkli güneş kremi derim
Göz kalemi bazen zombi gibi görüntü olmasın diye mecbur kulnirim diğer şeyler gereksiz
F) rimel. Ama bunlar arasında seçeceksem kullanım alanı çokluğundan dolayı ruj derdim
Hiçbiri ben her halimle çirkinim fnfnbffnf
üzdün :)
Çirkini ciddiyetle demedim 😂
Ruj seçerim birde allık
Ruj olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?