Kısa saçın ferahlığına ve asilliğine alıştığımdan beri uzun saça dönemiyorum ya 😂

Kısa saçın ferahlığına ve asilliğine alıştığımdan beri uzun saça dönemiyorum ya 😂

Kendim de küt saç kullanıyorum ve bu durumdan aşırı memnunum skdjdj dediğin gibi kısa saça bir kere bulaştın mi uzun saça dönemiyorsun😂 aşırı seviyorum ama saçımın bu halini, ayrı bir havası var benim için
Cevap
21Cevap
Bakımı kolay daha ne olsun gadası
Herkese gitmese de yakışan kadını çok asil gösteriyor
Hayatı boyu kısa saçlı kız aradım. Kalmamış piyasada.. Hamburg piyasasına bakacağım bir de.
Kısa değil ona küt deniyor ve gayet de güzel oluyor kardeşim 🤙👍
Minyon tipli zayıf kızlara çok yakışıyor senin gibi ama kilolu olanlarda açıkçası çokda güzel durmuyor diyebilirim tabi istisnalar kaideyi bozmaz
Çok hoş tatlı sevimli
Kızıl saçlı buluyorum
Kızılbaş sevmem yavrum
uzayınca çok güzel olacak derim hep
Yani bazılarına yakışıyor
Yüze yakışıyorsa güzel
Kısa saç olsun hep bizim olsun🥳
minnoş buluyorum
Güzel
Tatlılar
kızıl saç candır
Erkek traşu gibi olanlar çok hoş
Kısa saç candır
Hoş bence
İdare eder
Çoğuna yakışmıyor :D
Esmerlere hiç yalışmıyo
Rahatlığı bulmuşsun
Kısa saç guzelsir
Süpürgeli cadı gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?