Benim hiç avantajlı bir özelliğim yok, niye tercih edilmeliyim?

Of sabahtan beri kendimi avutmaya çalışıyorum ama olmayan kusur yok, kusuru geçtim hadi şurdan kurtarıyoruz dediğim hiçbir fiziksel güzelliğim yok, yüzümden ellerimden göğüslerimin üstüne kadar kıl var bari büyük olsalar o da yok 75 b yarım avuç memem var. Dudaklarım orta burnum büyük kemerli kulaklarım bile büyük renkli gözlü değilim, minyon tatlı bir kız değilim 167 boyum var. Kalça desen tam idare edecek diyeceğim çatlak çatlak her yeri, belimde bile çatlaklar var. Özel bölgelerim pembiş değil koyu renkli tenim de orta esmer. Abi hiçbir güzelliğim yok ölsem yeridir, bi insan beni neden sever? Bunları okuyunca bile irite olduğunuza eminim. Kendimi sevemiyorum kafamda hep bunlar hiçbir şeye odaklanamıyorum, evlenemeyeceğim de asla.

Benim hiç avantajlı bir özelliğim yok, niye tercih edilmeliyim?
Cevapla