Sarışınlara bomba diyorlar. Sarışınların güzel olduklarını düşünüyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sarışınlara bomba diyorlar. Sarışınların güzel olduklarını düşünüyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sonradan sarışınlar bomba olamaz. Baaazı erkekler bir ** uğruna onların totoyu arşa çıkarıyor, özgüvenleri tavan yapıyor diye doğal ve bakımlı, kendisine verilen vücudu şahlandıran kadınlara da kadın değilmiş gibi davranılıyor. Oysa ne güzel kadınlar var baştan aşağı mükemmellik akıyor onlardan..
Sözüm kesinlikle sonradan sarışın olan beyinsiz kadınlar için geçerli. Ve çoğu sonradan sarışın olan kasıntı hanfendi (!) ler beynini, saçının rengini oksijen bilmem nesiyle açarken yakmış oluyor. Bu da benm düşüncem. Yarası olan da gocunsun kardeş.
Hiçbir kızın çirkin olduğunu düşünmüyorum. Sarışını ayrı, kumralı ayrı, esmeri, kızılı, beyazisi, siyahisi... hepsi ayrı güzel. Anlamadığım neden çok esmer insanları siyahi diye birleştirirken beyazileri sarışın, kumral kızıl diye ayırdığımız. Buna kim neden karar vermiş acep? ¢
Eyw eig için
Evet ben sarışın kızları daha çok beğeniyorum. aslında herkesin kendi kişisel zevki ve beğenisidir. yani çok güzel esmerler var tabi ki ama ben beyaz tenli olduğum için kendim gibi beyaz ten ve sarışın kızları daha çok seviyorum. yani sarışınlar güzel demek bir genelleme değildir sadece benim fikrimdir. bana daha çekici geliyorlar özellikle renkli gözlü ise
Güzellik kavramı gerçekten değişkenlik gösterir bende kızılları bomba buluyorum birde bakımlı olması vucut ve fiziği de etken ben doğal olanını seviyorum doğal sarışın ya da kızıl olacak yani yapmacık olmayacak
Cevap
23Cevap
her sarışın, bomba olmuyor maalesef :)
Görseldeki güzel mesela ama her sarışın güzel değil o kadar orjinal sarı tanıdım ki bu hayatta ama asla orjinal sarı olup güzel olana rastlamadım düşünsene kirpikleri bile sarı ve o kadar kötü duruyor ki fazla çıplak kalıyor
Orijinal sarışın ise güzeldir ama bu resimdeki kişinin profili gibiler genelde estetik güzellik oluyor bunun dışında ben esmer kızların ve kalın bacağın güzel olmadığını daha doğrusu abartıldığını düşünüyorum. Ama has Sarışın olmasa bile açık ten idare eder 🙏
Bulunduğunuz ülkede esmer kadın çoğunlukta olduğu için düşünebilirsiniz. Rusya'da doğup büyümüş olsaydınız esmerler size çekici gelecekti. Bu yazılı olmayan kanun gibi bir şey.. İstisnalar hariç tabii.
Esmerim sarışın kadınları çok beğeniyorum elim ayağım titriyor görünce hiç heyecan yapmayan ben heyecan yapıyorum her şeyi yaparım sarışın hatun candır.
Sarışın esmer veya kumral bence önemli olan yüz hatları çekicilik mimikler ve sempatik duruş felan...
Güzellik göreceli sonuçta
Güzel olan sarışında vardır olmayanda bana göre kişiye bağlı hepsi güzel diyemem
Resimdeki kadini begenenler olmus. Taa uzaktan belli o dudaklarin şişme oldugu. Sac diplerine bakarsak dogal sarışında değil. Yani ben fotodakini begenmedim, yapay buldum ama cok guzel dogal sarışın kızlar var.
Bence sarışın veya esmer olmakla bir ilgisi yok. Resimdeki kadın muhteşem mesela çünkü fiziği ve yüzü harika. Saçları da harika.
Orjinal sarışın ise gerçekten bomba oluyorlar çakma ise nanay 😂
Sarışın çakma olsada bomba reis🤣
Olabilir reis zevk meselesi diyelim
Zevkler değişir be reis
Değişti bile şimdiden sen sarışınları bomba olarak gördün bense sahte duruyor dedim burada zevklerimiz zaten ayrıldı reis
Reis senin yanında sarışının esamesi bile okunmaz
🤣🤣 sen okursun reis
G uzel ama ben daha çok sarıya yakın kumral seviyorum
neden böyle diyorlar bilmiyorum ama sarışın kadınlar güzel ve tatlı oluyorlar
Doğal sarışın hoş evet ama platin sarı felan yaptıranlar var delirirsin
Sarışınlar geneli tüysüz güzel oluyor tabiki çakmalardan bahsetmiyorum.
resimdeki hatun fenaymış bu kadınsa diğerleri ne?
Doğal sarılar gerçekten çok güzel oluyor. Boyayanlarda da çok yakıştıranlar var ama bazıları yapay kalıyor.
Genelleme yapmak doğru değil mesela yapay sarışınlar özellikle de esmer tenlilere bence sari saç hiç gitmiyor boyatmayın ya esmerler esmer kalsın bence herkesin doğal saç rengi kendine yakışır
Esmerler den şaşmam sarışınlar onlara anca çay servisi yapar
Doğal sarışınlar çok güzel oluyor genelde. Ya da böyle sarı-kumral arası saçları olan kızlar dikkatimi çekmiyor değil.
Kumral bence en güzeli orijinal sarisin ise güzel olur
Esmerin olduğu yerde sarışınlar ancak çay servisi yapar
Doğal sarışın olanlar evet
Her sarışın güzel değildir.
Harbi öyle abi bu nedir... 🔥
Esmersen güzelsşn demişler
Evet sarışınlar genel olarak güzeller
Sarışın bomba ise kumral Mitralyöz o zaman
Shakira çok güzel, 2002 yılında ki hali özellikle
Hayır her sarışın bomba olamaz
Esmerlerin daha güzel olduğu bir gerçek
Gereksiz abartılıyorlar
Sarışınlar bence egolu oluyor bana gore
Evet
Hele barbara Palvin
sarışın kadınlar beni hep itmiştir !!!
Bu sarısın değil teni esmer
Şarısınların teni beyazdır
Dibine bakın siyah dibi gelmiş
Hepsi güzel değil ya
evet güzeller
Ten rengine uyanlarda çok iyi duruyor
Doğal, gerçek sarışınların çoğu güzel oluyor.
Hhh ne diyeyim evet
zekiyse guzeldir
Esmer ciyim.
Kesinlikle
Düşünüyorum
Ben esmer severim
Ateş gibiler takı kızıllar gelene kadar
@kizlarsoruyor
Çakma barbie😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?