O makyaj malzemesini hayatınız boyunca bir daha kullanamaycaksınız. Hangisini feda ederdiniz :D

#OrkestraŞefi
O makyaj malzemesini hayatınız boyunca bir daha kullanamaycaksınız. Hangisini feda ederdiniz :D

#OrkestraŞefi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Farı feda ederdim. Göz makyajında olmazsa olmazım maskara çünkü. Her gün far uygulamıyorum.
Fondöten olurdu😊kullanmıyorum çünkü
Kullandıklarınızdan bu arada özellikle onu belirttim 😄
Tamam ara sıra ozel gunlerde kullanıyorum ondan vazgeçeyim zorlama beni yaa😄
Hiçbirinden vazgeçemem diyorsun peki 😄
Highlighter pek ihtiyacım olmayan bir ürün
Fondöten olurdu, pek ihtiyaçım yok çünkü.
Kapatıcılar..
Eyenir pek kullanmıyorum
Göz farı olabilir
Ruj ıhh.
ilginç cevap ruj kadınların olmazsa olmazıdır :D
Rimel vardı iki tane kullanıyorum
O yüzden o gitti
Far.
Bir de seni feda edelim paket halinde jsnsjsjsk
Nee
😂😂😂😂😂😂
Eyeliner.
Makyaj malzemem yok.
Allık. :)
Fondöten
far olur
ay edemem jkfjdk