Göbeğine de mi suruyorsun. Olmadi komple badana boya yaptir toptan kurtul
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Biraz ortalık alevlendi mi onu görmez merak etme aldırış eğmez ama fondaten sürüp iz çıkar ise o miğde bulandırır bebiş haberin olsun ayaklar kaç numara bu arada
Bence buna gerek duymana bile gerek yok. Robot değil bı insansın karşındaki seni her halinle sevmeli. Ama illa kullanacam diyosan Maybelline fit me kalıcı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Zıkkımın kökü 😂😂 Yüz makyajları ile kandırmayı geçtiniz şimdide göbek mi?
Çok güldüm yorumuna ya 😂😂
Ben de çok şaşırdım 😃
Gobegıne fontodon surme yolu bu catlaklarından da cekınmek cok sacma er gec gormeyecek mı nereye kadar boyle devam edeceksın
Bir göbek yalama kalmıştı zaten. Bir de oraya bir şey surmediginiz
Göbeğine de mi suruyorsun. Olmadi komple badana boya yaptir toptan kurtul
Biraz ortalık alevlendi mi onu görmez merak etme aldırış eğmez ama fondaten sürüp iz çıkar ise o miğde bulandırır bebiş haberin olsun ayaklar kaç numara bu arada
Onun yerine git güzellik merkezine halletsinler.
Oha çok ilginç bı soru jskdkfkf neden fondötene ihtiyacın var ona göre onercem
Gobegimde çatlaklar var onları kapatmak istiyorum
Bence buna gerek duymana bile gerek yok. Robot değil bı insansın karşındaki seni her halinle sevmeli. Ama illa kullanacam diyosan Maybelline fit me kalıcı
Nereye kadar böyle götüreceksin ki bişeyleri. Her halinle seni sevdiğinden, beğendiğinden emin olduğun biriyle sevgili ol.
Göbeğine niye fondöten sürüyosun ki ya
Gobegimde çatlaklar var
Su bazlı kapatıcı kullan o zaman fondöten kıyafet sürtünmesiyle de çıkar sevgilin tadını da alır
Göbek deliği g.. t kokar. Yalamasa keşke.
Niye öyle koksun la
Abi göbeğe niye fondöten sürüyorsunuz?
Yalasın tekrar kullan bence bu zevke değer
Ne enteresan bir soru olmuş çıkar her türlü
sevgilin niye göbeğini yalıyor ak
göbek yalamak nedir bee
Fondöten sürünce o göbek yalanmaz
Hahaha oraya da sürmezsin
Göbeğinde fondötenin ne işi var
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mnyak ruh hastası yemin ediyorum
Niye öyle dedin şimdi
Sjks
Göbeği niye yalasın
Sevişirken belki orayı da yalamak ister
İkizler ve şeftaliden oraya sıra gelmez
Ayaklarımı bile yalamayı düşünüyor shjsjsjsj
O yüzden emin değilim buna ghjvb
Ben emer yalarım ayaklarını çünkü ayak fetişim var
Onunda var galiba işte sende istersen belki yalarim dedi belki Gbek deliğimi de yalamak ister diye düşündüm bende
yok göbek deliğini yalamaz
Yalamayı başka bölgeye yönelt.
Göbeğinde neyi kapatacaksın?
Çatlaklar var gobegimde
Ama bu çatlaklar dövme gibi iz gibi birsey degilki fondöten sürdüğünde daha kotu görünür.
Benimkiler tam olarak çatlak değil aslında ama öyle gibi gözüküyor biraz
Fondöten olarak şu bazlı olanlardan alabilirsin
Hizli kilo mu verdin?
Tesekkurler
Yok ama çok kilo almistim bir ara o zaman çıktı
Ondan bendede oldu bacagimda çok göze bakmıyorsa kapatma bence yinede sen bilirsin
Sevgilin göbeğini yapamaz köpek değilse
Kopeklikle ne alakası var ki ya?
Eee niye göbeğini yalasin yani
Bilmem belki heryerimi yalamak ister
Sen heryerini yalatmak istiyorsun galiba
Igrenc
Ne gerek var buna
çatlak kimde yok abla
o ne ya
yok.
Sebep
One çok garipsin
Garip olan ne
Göbek ve fondöten ne alaka
Gobegimde çatlaklar var onları kapatmak istiyorum fondotenle
Bence doğal olmalısın.
iğrencısınız