Eşim masaja gidebileceğimi söyledi. Bunu normal karşılamasına şaşırmakta haklı mıyım?

Masaj bir ihtiyac gidebilirsin dedi ama kadinlar yapiyo masaji dedim olsun ihtiyac o dedi bu durumu normal karsilamasi normal mi sizce ben kiskanacagini dusunmustum

Eşim masaja gidebileceğimi söyledi. Bunu normal karşılamasına şaşırmakta haklı mıyım?
Cevapla