Yüzüm için epilasyona gidicem birazdan. makinemin şarjı bitmiş. jiletle alsam olur mu?

Jilet kullandırtmıyorlar normalde. Makinenin sıfır başlı ucuyla almam gerekiyor ama şarjını doldurmamışım. Acaba böyle gidip söylesem mi belki orada bir şey olmaz derler?
Yüzüm için epilasyona gidicem birazdan. makinemin şarjı bitmiş. jiletle alsam olur mu?
Cevapla