Herkesin estetik, slikon, bişektomi, dolgu, botox, kaş kaldırma, ipek kirpik, protez tırnak, bol bol makyaj ve haftada 1 kuaför ziyareti yaptığı bu dönemde, bunlara ayıracak vakit ve nakiti olmayan kadınlar çirkin sayılıyor.
Erkekler zaten her ne kadar doğal güzellik tuttursa da hepsinin takip listesi aşko kuşko kızlarla dolu :/
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Parayla satın alınan güzelliği seven de ne biliyim 🤭
Erkeklerin %95'i en az
Asla öyle kızları takip etmem hatta sinir olurum sevgilim olsunlar istemem 🤭
Bu çağın modası böyle. Karşı duranlar azınlık. Zeitgeist
Moda geçince herkes kaşındaki dövmeyi sildirmek için dermatolog randevusu alacak galiba.
Hayır, öyle basit bir moda değil bahsettiğim. Kişilerin verdiği bir karar değil bu. Toplumsal beğeni böyle şekilleniyor. Yaşamın diğer alanlarından bağımsız değil güzellik algısı
Hızlı değişkenliğinden bahsediyorum ben de zaten. Son 5 yılda yüzlerce "güzellik trendine" tanık olduk. Birileri bi şeyler deneyip tiktok veya reels çekiyor, hoop birkaç gün sonra herkes aynısı. Bugün çok övülen şey 2 ay sonra yerin dibine sokulabiliyor. Kim Kardashian sağolsun gerçek dışı kıvrımlara sahip vücut herkesin hayaliyken Yine aynı Kim Kardashian implantlarını çıkarttı diye anoreksiya güzelliği "moda" oluyor falan. Gerçekten herkes kafayı yemiş gibi hissediyorum.
Doğru, benim bahsettiğimse bunların bütünü. Güzellik dediğimiz şey bir endüstri. Üzerinde para kazanılan bir şey yani. Kitleler buna göre manipüle ediliyor
Haklısın. 20 yıl önce de öyleydi, 60 yıl önce de ama hiçbir zaman bu kadar hızlı ve anormal bi seviyede olmadı, şu anki hali çok korkunç. İyi ki bir kadın olarak çocukluk ve ergenliğim bu döneme gelmemiş diyorum yani, insanlarda oluşturacağı mental ve manevi hasar hiç olmadığı kadar fazla artık
Hızlı olması evet, en belirgin özellik. Bunun üstüne kontrol gücü de daha fazla. İnsanların ve toplulukların özgün beğenileri kalmadı artık
bütün sosyal medya böyle. hepsinin de lüks hayatları paraları var
Valla bu kadar işlem yaptıran güzelleşeceği yerde daha beter oluyolar. Herseyin bir dozu var ayarında olmalı. Ben oje bile sürmeye eriniyorum o derece. bazı kızlar gerçekten çok takıntılı dış görünüşlerine. Ben doğallıktan yanayım yinede.
Güzellik elde edilebilen bişey demekki sadece ederi ödenmesi ilgili bı konu
İnsan evrimini kötü etkilediğini düşünüyorum ben :/
İnsan algısını kokten değiştirecek bu gibi seyler
Maalesef. Özellikle bu işlemleri uygulamak için çok küçük olan çocuk ve ergenleri depresyona sürükleyecek bi döneme doğru gidiyoruz
Tek tip bı güzellik anlayışı kafalarda yer edine ektir bu şekilde ya öyle olunacak ya da hiç
Doğru paran varsa güzelsin bende yaptırıyorum birkaç işlem. Genlerin mükemmel değilse yapacak bir şey yok maalesef.
Neden herkes mükemmel olmak zorunda hissediyor onu anlamıyorum
Bilmem beni mutlu hissettiriyor.
Mükemmel olma takıntısı bir yandan da kendinde sürekli olarak kusur arama davranışını beraberinde getiriyor ama. Kendiyle barışık olmayan biri nereye kadar mutlu olabilir bu şekilde. Aynaya her bakışta kusur aramak kadar yorucu bir şey yok
İnsan zaten başlı başına kusursuz bir canlı anatomisi ve fizyolojisi olarak ki estetikte de 2 tane burun yaptırmıyor insanlar ya da ne bileyim 5 dudak vs. Olanı daha güzel görünür hale getirmek istiyorlar. Bence durum o kadar da abartıldığı kadar değil. Ağzın yüzün düzgünse para vermene gerek yok makyajını yap geç hatta hiç yapma kime ne, yapana da karışmak aa estetik mi demek bana çok saçma geliyor. Ben yaptırmasaydim benimde psikolojimi çok etkiliyordu kimsede nasıl hissettiriyordu sana diye sormuyor ne kadar tuttu diye soruyor?
Bu bahsettiğin seylerin hiçbirine önem vermiyorum bunda da sonuna kadar oyleyimdir
Önem vermek değil ki mesela. Çoğunuz baştan aşağı yapılı kızlara ilgi duyuyorsunuz öyle olduğunu bile bilmeden. Yüzünde 12 çeşit makyaj malzemesi olan kızları sırf doğal renkler kullandı diye makyajsız sanıyorsunuz falan. Normal insanların çirkin görüldüğü bi dönemdeyiz çünkü yapaylıkla gelen imkanlar sayesinde çıta çok yükseklere çıktı
Hiçbir zaman makyajli birisine ilgi duymadım sevmedim de istemedim de bana gore yapmacik geliyor makyaj oldugunu azcok biliyorum ve hiçde ilgimi cekmiyor
Ne yazık kş
igrenc