Günümüzde güzellik kavramı cebinizdeki parayla doğru orantılı, bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Herkesin estetik, slikon, bişektomi, dolgu, botox, kaş kaldırma, ipek kirpik, protez tırnak, bol bol makyaj ve haftada 1 kuaför ziyareti yaptığı bu dönemde, bunlara ayıracak vakit ve nakiti olmayan kadınlar çirkin sayılıyor.

Erkekler zaten her ne kadar doğal güzellik tuttursa da hepsinin takip listesi aşko kuşko kızlarla dolu :/

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Günümüzde güzellik kavramı cebinizdeki parayla doğru orantılı, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla