Üst sağda 2 yan dişim eksik, dalga geçerler diye kafaya takıyorum. Sizce kötü görünür mü?

Ustte sağda 2 yan dişim eksik, sizce kötü görünür mü? Fazla takıyorum, dalga geçerler vs diye.

Üst sağda 2 yan dişim eksik, dalga geçerler diye kafaya takıyorum. Sizce kötü görünür mü?
Cevapla