Güzellik & Bakım Badem tırnaklar mı senlik yoksa küt tırnaklar mı? BuzHanım Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Badem tırnaklar her zaman favorimdir. Badem tırnaklar Küt tırnaklar Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Badem tırnaklar mı senlik yoksa küt tırnaklar mı? Cevapla Tırnak Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
arkeologcu Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 +1 yıl değişmeyen tek tercihim badem tırnaklar olacak galiba. Çok zarif ve kibar duruyor 0 0 Yorumla
GigiKuş Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 25 +1 yıl Her zaman bademciyiz. Daha zarif ve şık duruyor ama spor da kullanılabiliyor. 0 0 Yorumla
mrcasual Takip Et FenomenXper 5 Yaş: 30 +1 yıl Genel olarak uzun tırnak görmeyi sevmiyorum ben. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Badem herkese daha çok yakışıyor 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Badem tırnaklar daha güzel duruyor 0 0 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Küt tırnak daha hoş ama kullanım kolaylığı açısından daha güzel 0 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı. Badem ama asla öylw badem tırnaklarım yok. Uzatmaya üşeniyorum zaten kırılma falan oluyor 😒 0 0 Yorumla
myraes Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Badem tırnakları çok severim ama kütler de bazen hoşuma gitmiyor değil 💖 0 0 Yorumla
NevHa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl İkisi de benlik değil fakat badem tırnakların görüntüsü daha hoş duruyor. 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Evet badem tırnaklar daha çok yakışıyor kadınlarımıza 0 0 Yorumla
esmerimsi488 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Kütün kırılma ihtimali daha fazlaymış bende küt kullanıyorum ama çok kalın benim kırılmıyor 1 0 Yorumla
leylakbkc Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Badem tırnaklara aşığım çok nazik ve hoş duruyor 0 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 469 cevap paylaştı. Küt tırnak çok yapmacık görünüyor o yüzden badem 0 0 Yorumla
Balcicek899 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 77% +1 yıl Badem çok hoş ana her ele yakismiyor 0 0 Yorumla
Melis_Aktas Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 85% +1 yıl Badem tabii. Küt tırnağı hiç sevmem. 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 829 cevap paylaştı. Hiç biri benlik değil sevmiyorum uzun tırnak 0 0 Yorumla
Vazgeçtim__- Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Badem tırnakları daha çok beğeniyorum 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. badem tırnaklar 0 0 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Badem. 0 0 Yorumla
Liliann_ Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 901 cevap paylaştı. Badem severim 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3,2b cevap paylaştı. tırnak uzatmıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
değişmeyen tek tercihim badem tırnaklar olacak galiba. Çok zarif ve kibar duruyor
Her zaman bademciyiz. Daha zarif ve şık duruyor ama spor da kullanılabiliyor.
Genel olarak uzun tırnak görmeyi sevmiyorum ben.
Badem herkese daha çok yakışıyor
Badem tırnaklar daha güzel duruyor
Küt tırnak daha hoş ama kullanım kolaylığı açısından daha güzel
Badem ama asla öylw badem tırnaklarım yok. Uzatmaya üşeniyorum zaten kırılma falan oluyor 😒
Badem tırnakları çok severim ama kütler de bazen hoşuma gitmiyor değil 💖
İkisi de benlik değil fakat badem tırnakların görüntüsü daha hoş duruyor.
Evet badem tırnaklar daha çok yakışıyor kadınlarımıza
Kütün kırılma ihtimali daha fazlaymış bende küt kullanıyorum ama çok kalın benim kırılmıyor
Badem tırnaklara aşığım çok nazik ve hoş duruyor
Benim. kűt badem. sevmem
Square (küt) kullanıyorum hep
Aman pencelere bak ;))
kesinlikle badem.
Ikisini de yakıştıriyorum
küttü şimdi badem. keyfime göre
Küt tırnak çok yapmacık görünüyor o yüzden badem
Badem çok hoş ana her ele yakismiyor
Badem tabii. Küt tırnağı hiç sevmem.
Badem tırnaklar daha güzel.
Hiç biri benlik değil sevmiyorum uzun tırnak
Badem tırnakları daha çok beğeniyorum
badem kullanıyorum genelde
badem ve mat ojeli seksi
Badem tırnak çok hoş duruyor, favorim
küt kullanıyorum
Badem
Sonsuza kadar badem tirnakxiyim ben
Badem daha hoş duruyor bencee
Badem candir gerisi heyecandir
badem tırnaklar
badem
Badem.
B şıkkı
Badem
Badem severim
tırnak uzatmıyorum