Göz alt şeklimden ve üst kapaklardan estetik yaptırmak istiyorum. Şu şekil bir göz sekli elde etsem beni çok mutlu edecek. Sizce de göz seklim bir boka benzemiyor değil mi :(


Göz alt şeklimden ve üst kapaklardan estetik yaptırmak istiyorum. Şu şekil bir göz sekli elde etsem beni çok mutlu edecek. Sizce de göz seklim bir boka benzemiyor değil mi :(


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence normal bro
Yok be kardesim zahmete girmiyeyim diye diyorsun bence yapisi gercekten kotu
Kendini olduğun gibi sevmelisin illa degistircem diyosan değiştir göz senin senin kararın senin hayatın
Cok rahatsiz oluyorum gozumun seklinden bu ameliyat icin kulak arkasindan deri grefti alinacakmis ve 55 bin fiyati var az bir para degil ama doktor cok guven verdi
Güzel olur bence estetik yaptırmalısın.
Kesinlikle yaptiracagim
Kimse senin gözünün şekline dikkat etmez
Tiptenmi kaybediyorsun diyorsun 🙄