Hangi marka bu işte daha iyi?
Hangi aromalar tercihiniz?

Özellikle banyodan, sıcak sudan sonra vücuda çok iyi gelen bir alışkanlık..
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Hangi marka bu işte daha iyi?
Hangi aromalar tercihiniz?

Özellikle banyodan, sıcak sudan sonra vücuda çok iyi gelen bir alışkanlık..
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Selamlar,
Özellikle bu soğuk havalarda vücudumuzun kaybettiği nemi geri kazanmaya ihtiyacı oluyor. Eğer benim gibi kuru bir cilde sahipseniz, günlük olarak nemlendirici kullanmayı ihmal etmemeniz gerekiyor. :) Uzun uğraşlarım sonucunda aradığım nemlendiriciyi buldum, hemen size de önermek nefis özelliklerinden bahsetmek istiyorum.

İlk görüşte aşka inanır mısınız bilmem ama ben Yeni Hobby seçeneklerine ilk görüşte aşık oldum. 😍 İçeriğinde shea yağı, hindistan cevizi yağı ve avokado yağı bulunan 3 farklı çeşidi bulunuyor. Hepsini almamak için direnişim çok kısa sürdü. 🤩 Bu nefis seçeneklere kim karşı koyabilir?

Alırken içerikleri sebebiyle kokularının da harika olacağını tahmin edebiliyordum ama bu kadarını da beklemiyordum açıkçası. 🤩 Elbette daha birçok güzel detay var. İçeriğinde bulunan doğal yağlar sayesinde yoğun nemlendirme sağlıyor ve çabucak kuruyan cildimi ipeksi yumuşaklığa anında kavuşturuyor.

Nemlendirici sonrası ellerimdeki yağlı hisse katlanamayan ben Hobby Nemlendirici Krem Ailesinin tutkunu oldum. 😍 Çünkü kolayca emiliyor ve uyguladıktan kısa bir süre sonra ellerimde hiç kalıntı bırakmıyor. Sadece ellerim için geçerli değil tabii ki, duş sonrasında uyguladığımda da giysilerimi rahat bir şekilde giyebiliyorum artık. ♥

Cildimin tek ihtiyacı Yeni Hobby Nemlendirici Krem ailesiymiş meğer. 🤩 Günlük el ve vücut bakımı için uygun olması da nereye gidersem gideyim yanımdan hiç ayırmamam için en güzel sebeplerden biri. Birlikte keşfedeceğimiz daha çok yer var, bu soğuk havalarda cildim ona emanet. 💃

Harika bir bilgi: En iyi el ve vücut nemlendiriciyi bulmak için geç kalmadınız. 🥳 Hobby Nemlendirici Krem Ailesi ile mutlaka tanışmalısınız. ♥
Cevap
4Cevap
Şu an için Arko tercih ediyorum gadası
Cire aseptine fena değil.
clarins kullanıyorum
Nemlendirmem ki
Yves Rocher
Arko
Cerave
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar