Her iki yanağımda da var. Bu yüzden hoşlandığım birine açılamıyorum.. Herkes yüzüme bakıyormuş gibi hissediyorum. Özgüvenim yerle bir..


Böyle yakından çekersen tabi biraz tuhaf görünür ama genel olarak bakıldığında yüzüne çok fazla dikkat çekmez , yüzünü göremediğimiz için net bir diyemeyiz
Cevap
5Cevap
Yatalak birinin gözüyle dünyaya baksan bunları dert etmezsin gadası
Herkese verdiğin tüm düzgün cevaplar için herkesin adına çok teşekkür ederim 💕
Olması gereken cevapları veriyorum bu tarz dertler için insan kendini üzmemeli
İşte, boş insanlar gibi yorum yapmak yerine düzgün cevaplar verdiğin için teşekkür ediyorum
Ben teşekkür ederim
öyle üşünme lütfen herkese ola iblir yara yok bere yok
Gittin mi cildiyeye
bir şey anlamadım
Evet
bu acil bişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?