Dalga geçmeyin lütfen yüzüm çok mu kötü?

Her iki yanağımda da var. Bu yüzden hoşlandığım birine açılamıyorum.. Herkes yüzüme bakıyormuş gibi hissediyorum. Özgüvenim yerle bir..
Dalga geçmeyin lütfen yüzüm çok mu kötü?
Dalga geçmeyin lütfen yüzüm çok mu kötü?
Cevapla