Olmamış bu kıza. Önceki hali yüzüne daha orantılı, ikincide göze sadece dudak çarpıyor. Kızın burnu gözü küçük olduğu için dudak dolgusunu kaldırmamış yüzü. Eğer gözlerin küçük değilse yaptır yoksa sadece dudaktan meydana gelmiş gibi olursun
Olmamış çok belli dolgu yaptırdığı dudağının bir yanı üstte bir yanı altta
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İlk fotoğrafta hoş duruyor ama diğer fotoğraf çok kötü. Diğer güzel yapılan dolgulari örnek alabilirsin bu kızın yaptırdığı çok belli ve garip bir şekilde yamuk olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok abartmış. Ben 1 ml yaptırdım hem güzel hem doğal duruyor