İPhone'un arka kamerasında çok güzelken ön kamerasında çok çirkinim. Xiomi de tam tersi. Gerceği Ön kamera di mi?

Şimdi ben çirkin miyim? Ay kaç gündür psikolojim bozuldu. O ne öyle suratım kaymış gibi. Ve karşımdaki insanlarda beni öyle görüyor
İPhone'un arka kamerasında çok güzelken ön kamerasında çok çirkinim. Xiomi de tam tersi. Gerceği Ön kamera di mi?
Cevapla