Saclarimi sariya boyamayi dusunuyorum. Ama cok kararsizim, sizce sari sac yuzume yakisirmi? Boyatmalimiyim? Veya hangi renge boyatmaliyim saclarimi? yuzume en cok hangi renk yakışır sizce?


Saclarimi sariya boyamayi dusunuyorum. Ama cok kararsizim, sizce sari sac yuzume yakisirmi? Boyatmalimiyim? Veya hangi renge boyatmaliyim saclarimi? yuzume en cok hangi renk yakışır sizce?


Bence yapmamalısın. Kaşların simsiyah. Saçlarını omuzlarına değecek şekilde dümdüz küt şekilde kestirmelisin. Ve içinde çok çok hafif patlıcan moru rengi olan siyaha boyatmalısın. Hem o patlıcan moru hafif bir efekt veriyor saça. Sonra da dümdüz bir fön çektirirsin..👍
Sarı yapabilirsin fakat sarı saç çok makyaj ister ve çok masraflı bir saç 2 haftada bir dip boyası 10 günde bir neredeyse cilası gerekiyor. Bir de açıcı uygulandığı için saçı çok yıpratıyor
Cevap
63Cevap
Bence seviyorsanız boyatabilirsiniz
Kara kas kara goz bı kızsın sarı cok cok zor bıraz daha acık olsaydı olabılırdı ama yapma bak kahve gbı renklere boya
Yakışır bence ☺️ Önce ufak tefek boyat az boyat beğenirsen zamanla daha fazla açılırsın saçlarla ❤️
Böyle de çok tatlısın ama sarı da yakışır bence. Dene, içinde kalmasın.
Sarı yakismiyabilir biraz saçını acamak daha iyi olabilir
Platin yapabilirsin yakışır sana ucları sarı yukarı doğru geçişli
Daha küçüksun belli yüzün oturmamış şimdi boyatma en azından
Boyat gitsin, beğenmezsen en kötü kafayı kazıtırsın
Yakışır. Bu saç renginde iyi ama değişiklik olsun diye boyatadabilirsin
yaptırmaya sonea pişman olma pek yakışmaz belki farklae boyatabilirsin bazen sarılar tam tutmuyor istedin renk olmazsa akması için uğraş sonra
Büyük hata olur kötü durur. İlk resimde filtre var ikinci resmi baz alıp soruyorum çok körü durur
Harika olursun. Kesinlikle boyat kaşlarını da açık renk yap ama biraz tam kara kalmasın
Yalnız ilk resimle ikinci resim arasındaki güzellik farkı çok var. Neden acaba
Ilk resimi daha yeni cekindim 2. resimi ise cekileli neredeyse 1 sene oluyor ve o siralar biraz kiloluydum yuzum felan topluydu. Onun haricinde tabi biraz efektlerde degistiriyor yüzü
İlk resimde taş gibisin. İlk resimdeki haline sarı çok yakışır
Kanka kendinizi kandirmayin şu an sana guzel ya da çirkinsin demiyorum ama ilk fotograftaki sen değilsin o efekti kullanan zaten aşiri guzelleşiyor kendini oldugun gibi kabul etmek yerine bahanelere siginmamalisin
Bahanelere siginmak? Harbiden amma bos yapmissin ha. eger dikkatli birsekilde yazdiklarimi okumus olsaydin brlki anlayabilirdin. Bak demisimki 2. Fotografimin uzerinden 1 sene geçmiş, ve o zaman simdiye bakan biraz daha kiloluydum. Ayricaaa dogal olarak taabiki efektde yuzumu biraz olsun degistiriyor, diye ben kendimde soylemisim zaten. Ve Sende bunun üstüne gelmis bana diyorsunki bu sen degilsin, yok kendini oldugun gibi kabullen bahanelere siginma, kendini kandirma. Wtf
Lan sana guzelsin cirkinsin mi dedim gayette bahanelere siginiyorsun yok kilo verdim filan sari o zaman bi seneki onceki haline yakişir kardeşim o efektlerin ne oldugunu herkes biliyor neyse yine yanliş anlayacagin icin yine diyorum senin diş gorunusune bi yorum degildir bu
Kızlar, benim için kavga etmenize hiç gerek yok 😂😂😂
Sen kimsin ayol
Beyaz tenlisin ve gözlerin koyu kesinlikle sarı sana çok yakışır. Gözlerin kahve olduğundan solgun da göstermez bi rimel bi allık bi de dudak nemlendiricisiyle bomba gibi olursun kesin yapp.
Rengini 2 3 ton açık yapabilirsin ama sarı saç hem yıpratıyor hemde sürekli dip boyası istiyor ombre bile olsa boya yenilemek gerek çok masraf artı makyajsız hasta zannediyor millet uğraşmak zor
Ya gökyüzünden dünyaya düşmüş bi melek gibi güzelsin... çok güzelsin.. çok...
Boyat bide mavi lens tak. Hafif kirik turkce konuş rus diye kaynarsin araya.
Gozlerin renkliymis zaten yeni fark ettim
ilk fotoğraf da efect var kahverengi gibi gözleri
Sanırım yeşil gozlusun bence yap yakışır genelde zaten sarisinlar mavi ya da yeşil gözlü oluyor
herkes sarı
ülkede
ilgi çekmek isteyen sarıya boyuyor:DDDDDDDDDDDD
Bence boyama ztn yüzün beyaz soluk gibi sarı hasta gibi gösteriyor yüzü
Boyatma doğal kalsin
Çok güzel kızılda çok iyi gider sana
Ombre yakışır ama tamamen sarı yapma
O saç açılana kadar pişmaniye olur hahahaha
kanka bence sarı hoş olmaz bu iyi
Hayır doğallığını bozma
Bakır ya da kızıl yakışır
Olabilir dene ne kaybedersin ki
Yakışmayacağını düşünüyorum
Sarı gitmez bence sana, koyu kahve gidebilir
1. resimde olana her şey gider😅
Kaşlarını da açarsan olur.
Böyle çok daha tatlisin.
hadi boyatta gel bekliyoz
Sarı saç gitmez sana.
knk siyah daha hoş bence böyle kalsın
Bence böyle daha güzelsiniz.
Boyat içinde kalmasın
sarı ykaışmaz böyle daha güzelsin.
Kızıl daha güzel gider
Saks mavisine boyatmalısın bence.
bence böyle güzel sarı gitmez gibi
Yakisacagini dusunuyorsan yap
Yakışmaz, kızıl daha iyi
Sarı sevdasını anlamıyorum sizde
Platin sarı çok yakışır.
Yüzün güzel sana her renk yakışır.
Sarı yap yakışır çok severim sarışınları
esmerci biriyim boyatma
Sen esmerci olabilirsin ama ben senin neyi begendigini degil yuzume hangi rengin yakisacabilicegini sordum.
böyle iyi işte
Komple sarı yapma güzel Şu an aslinda
Sari da yakışır siyah kalsa da
Kızıl veya simsiyah yakışır beyaz tenlisin çünkü
Kızıl yap daha güzel olur
Bu tiple boyatma
Sen kendi tipine bak önce
Koyu güzel
Böyle de güzelmiş ki
Bence böyle güzel
Efekt varken nasıl anlayabilirim
seni kızıl patlatır
sarı olmaz
Memeleri küçült
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?