Güzellik & Bakım Mavi rus besleye var mi bende cok istiyorum ondan ama bulamiyorum bakimi nasil? adayildzi Takip Et Xper 2 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor mavi russ besleyen var mi Güncellemeler+1 yıl mavi rus verene 10 bin tl vericem o kediyi hic bir yerde bulamiyorum kedi resmi atana vericem bide sahiplendirsin bana Mavi rus besleye var mi bende cok istiyorum ondan ama bulamiyorum bakimi nasil? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Ben beslemiyorum maalesef 0 1 Yorumla adayildzi +1 yıl ok
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 42% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 888 cevap paylaştı. Elini atsan o tür var nasıl bulamadın :D 0 5 Yorumla adayildzi +1 yıl valla yok bulamadim sinirden kimde var o valla alicam gonderim var mi Yorumla adayildzi +1 yıl sende varsa ozele gel hesap at gonderiyim parayi Yorumla adayildzi +1 yıl ama bana o kediyi bulun Yorumla adayildzi +1 yıl hepsi dolandirici cok var ogle 3 bin tl gitti Yorumla Gökay90 +1 yıl Ben gönderemem maalesef Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl bir sey anladiysam ahanda arap olayim... 0 4 Yorumla adayildzi +1 yıl kedi mavi rus Yorumla Cevap sahibi +1 yıl anladim... Yorumla adayildzi +1 yıl cok tatli bir kedi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl dogrudur tabi... Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ne o 0 3 Yorumla adayildzi +1 yıl ya internete bak kedi mavi rus ne olcak Yorumla FısFısOdaSpreyi +1 yıl Sokak kedisi neyine yetmiyor Yorumla adayildzi +1 yıl istemiyorum ben sokak kedisi mavi rus Yorumla
theprotection Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl O nedir 0 2 Yorumla adayildzi +1 yıl mavi rus kedi Yorumla theprotection +1 yıl Anladim Yorumla
Çiçekaçmayankaktüs Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Yokmuş, 0 2 Yorumla adayildzi +1 yıl ne yok mus Yorumla adayildzi +1 yıl hollandada oldugum icin bulamiyorum ist de cok var Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 429 cevap paylaştı. O ne 0 0 Yorumla
gölge40_1905 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl O ne aceba 0 73 Yorumla adayildzi +1 yıl kedi kedi Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Tamam hiç sevme köpek 🐶🐕 seviyoruz Yorumla adayildzi +1 yıl iki kedim var bide mavi rus istiyorum Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Köpek verlim olmazmı Yorumla adayildzi +1 yıl hayir ben mavi rus istiyorum 10 000tl vericem onun icin Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Beni al kediyi brak🤣🤣🤣🤗 Yorumla adayildzi +1 yıl kimde varsa ona parayi direk aticam gondersin Yorumla adayildzi +1 yıl hayir ben kedi istiyorum Yorumla adayildzi +1 yıl onsuz yapamam ben asigim o mavi rusa Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Anladım bulursun kolay bulmak 👍 Yorumla adayildzi +1 yıl zor Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Nerde yasiyorsunki Yorumla adayildzi +1 yıl hollanda Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Ya orada bulamıyorsanız burada nasıl bulcaksin İstanbul'da bulursun internet sitesinden bak Yorumla adayildzi +1 yıl onlara guven olmaz Yorumla adayildzi +1 yıl dolandirildim cunku Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Anladım Türkiye gelince İstanbul'da bulursun Yorumla adayildzi +1 yıl yok bulamamm kimsede yok Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Takıp et beni buluruz 👍 Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Evet Yorumla gölge40_1905 +1 yıl İnstegram hesabın var mı Yorumla adayildzi +1 yıl takip ettim yaz Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Burdan yazamıyorum 3 seviyeye çıkmama lazım Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Burdan özel yazamıyorum 3 seviyeye vikinca Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Yazarım Yorumla adayildzi +1 yıl bir kiz bende var dedi foto atti vidyo atti cok seker ya yiyesim var onu 1 yasinda karnesi pasoport kimlik hepsi beraber gonderirim dedi Yorumla adayildzi +1 yıl bu kedide cok cirkin siyah kedi ben mavi istiyorum Yorumla adayildzi +1 yıl sende ne cins kopekler var polmaran var mi Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Benim arkadaşta gri kedisi var senin bu kediye benziyor ama Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Sibirya kangal malaklı goldun vardı birde kanikorsa dogo vardı birde süs köpeği vardı şimdi sadece malaklilar kaldı Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Bende Pirana ve timsah beslemek istiyorumm Yorumla adayildzi +1 yıl onun resmi var mi Yorumla adayildzi +1 yıl onun cinsi ne Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Gri gözleri büyük büyük kacman bir şey tam bilmiyorum cinsini Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Britis diye geciyor Yorumla adayildzi +1 yıl ee bu kedi benim istedigim kedi mavi rus Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Hmm gerçekten kolay Ozman Türkiye gelin alıyım yavrusu olursa biara saatiyordu yavru Yorumla adayildzi +1 yıl yok hayir sakin alicam onu cidden Yorumla adayildzi +1 yıl ucret ne kadar Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Valkahi bilmiyorum şu an yavrus var mı onuda bilmiyorum kendisini satmaz yanlız onu söyleyim Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Ben sana resim atarim özel açılınca alir resmini Yorumla adayildzi +1 yıl ollur cok sagol tesekur ederim allah senden razi olsun Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Baya takintilisn kedi konusunda galiba Yorumla adayildzi +1 yıl evet evet Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Tamam 👍👍 Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Ne yapcam ki ben köpeği şimdi benim kopeklerim var Yorumla gölge40_1905 +1 yıl İstediğim cinsi burada bulurum kanikorsa bulue hariç Yorumla adayildzi +1 yıl ok Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Niçin sordun ki Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Sana sonra köpeklerin resminide atarım Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Rsmin yokmu Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Takip eden felan damı Yok yenj hesap Yorumla adayildzi +1 yıl yok Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Öyle çıkıyor resmin var mı Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Evet yazdım biyografi de ne yazıyor Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Ne yazıyım yazdım mesaj atın böyle birisi çıktı Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Resmin var mı senin biriyle ya da yanlizmi Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Evet bulamadım Yorumla adayildzi +1 yıl yok resim Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Avcıgarip sarı tişört gözlük olacak Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Sil geri mesajımı Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Tamam bakıyorum Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Tamam öyle olsun Yorumla gölge40_1905 +1 yıl İki 3 defa istek attın ya Yorumla adayildzi +1 yıl olmuyor yazamiyorrum Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Neden ki Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Arama yapmayı denesene Yorumla adayildzi +1 yıl denedim olmuyor Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Yapacak bir şey yok ozman ne söyleyim burada. Yazarım olursa Yorumla adayildzi +1 yıl olmuyor Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Anladım hikâyeye felan bakmissin tamam olmuyorsa zorlama. yazrim burdan özel açılınca Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Devamlı istek geliyor yeni Yorumla gölge40_1905 +1 yıl Ondan gelmiyor ozaman Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben beslemiyorum maalesef
ok
Elini atsan o tür var nasıl bulamadın :D
valla yok bulamadim sinirden kimde var o valla alicam gonderim var mi
sende varsa ozele gel hesap at gonderiyim parayi
ama bana o kediyi bulun
hepsi dolandirici cok var ogle 3 bin tl gitti
Ben gönderemem maalesef
bir sey anladiysam ahanda arap olayim...
kedi mavi rus
anladim...
cok tatli bir kedi
dogrudur tabi...
Ne o
ya internete bak kedi mavi rus ne olcak
Sokak kedisi neyine yetmiyor
istemiyorum ben sokak kedisi mavi rus
O nedir
mavi rus kedi
Anladim
Yokmuş,
ne yok mus
hollandada oldugum icin bulamiyorum ist de cok var
O ne
O ne aceba
kedi kedi
Tamam hiç sevme köpek 🐶🐕 seviyoruz
iki kedim var bide mavi rus istiyorum
Köpek verlim olmazmı
hayir ben mavi rus istiyorum 10 000tl vericem onun icin
Beni al kediyi brak🤣🤣🤣🤗
kimde varsa ona parayi direk aticam gondersin
hayir ben kedi istiyorum
onsuz yapamam ben asigim o mavi rusa
Anladım bulursun kolay bulmak 👍
zor
Nerde yasiyorsunki
hollanda
Ya orada bulamıyorsanız burada nasıl bulcaksin İstanbul'da bulursun internet sitesinden bak
onlara guven olmaz
dolandirildim cunku
Anladım Türkiye gelince İstanbul'da bulursun
yok bulamamm kimsede yok
Takıp et beni buluruz 👍
Evet
İnstegram hesabın var mı
takip ettim yaz
Burdan yazamıyorum 3 seviyeye çıkmama lazım
Burdan özel yazamıyorum 3 seviyeye vikinca
Yazarım
bir kiz bende var dedi foto atti vidyo atti cok seker ya yiyesim var onu 1 yasinda karnesi pasoport kimlik hepsi beraber gonderirim dedi
bu kedide cok cirkin siyah kedi ben mavi istiyorum
sende ne cins kopekler var polmaran var mi
Benim arkadaşta gri kedisi var senin bu kediye benziyor ama
Sibirya kangal malaklı goldun vardı birde kanikorsa dogo vardı birde süs köpeği vardı şimdi sadece malaklilar kaldı
Bende Pirana ve timsah beslemek istiyorumm
onun resmi var mi
onun cinsi ne
Gri gözleri büyük büyük kacman bir şey tam bilmiyorum cinsini
Britis diye geciyor
ee bu kedi benim istedigim kedi mavi rus
Hmm gerçekten kolay Ozman Türkiye gelin alıyım yavrusu olursa biara saatiyordu yavru
yok hayir sakin alicam onu cidden
ucret ne kadar
Valkahi bilmiyorum şu an yavrus var mı onuda bilmiyorum kendisini satmaz yanlız onu söyleyim
Ben sana resim atarim özel açılınca alir resmini
ollur cok sagol tesekur ederim allah senden razi olsun
Baya takintilisn kedi konusunda galiba
evet evet
Tamam 👍👍
Ne yapcam ki ben köpeği şimdi benim kopeklerim var
İstediğim cinsi burada bulurum kanikorsa bulue hariç
ok
Niçin sordun ki
Sana sonra köpeklerin resminide atarım
Rsmin yokmu
Takip eden felan damı Yok yenj hesap
yok
Öyle çıkıyor resmin var mı
Evet yazdım biyografi de ne yazıyor
Ne yazıyım yazdım mesaj atın böyle birisi çıktı
Resmin var mı senin biriyle ya da yanlizmi
Evet bulamadım
yok resim
Avcıgarip sarı tişört gözlük olacak
Sil geri mesajımı
Tamam bakıyorum
Tamam öyle olsun
İki 3 defa istek attın ya
olmuyor yazamiyorrum
Neden ki
Arama yapmayı denesene
denedim olmuyor
Yapacak bir şey yok ozman ne söyleyim burada. Yazarım olursa
olmuyor
Anladım hikâyeye felan bakmissin tamam olmuyorsa zorlama. yazrim burdan özel açılınca
Devamlı istek geliyor yeni
Ondan gelmiyor ozaman