Cilt Bakım Arkadaşlar dudağımda bir şey çıktı. Sizce bu dudağımdaki uçuk mu sivilce mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor İlk başta uçuk sandım ama görüntü olarak sivilce gibi. Uçuk mu sivilce mi anlamadım. Güncellemeler+1 yıl Yeni soru: bunu patlatsam ne olur? Arkadaşlar dudağımda bir şey çıktı. Sizce bu dudağımdaki uçuk mu sivilce mi? Cevapla Sivilce Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Üyeismininapığcan Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ucuk bu sonradan Ucuk oluyor vazelin sur benm hemen gecıyor surunce surmeden once buz koy buyumesını engelliyor ucugun 2 4 Yorumla Soran +1 yıl Deneyeceğim, bence de uçuk çünkü aşırı acılı ve ağrılı. Sivilcenin bu derece bir acı vereceğini düşünmüyorum Yorumla Üyeismininapığcan +1 yıl Buz koy cıkacagı zaman hep hemen sönduuruyor vazelin ı de sur tamam dır 😊saglıklı gunler Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim, deneyeceğim hemen tek faydalı yorum bu oldu 🥲 Yorumla Üyeismininapığcan +1 yıl Rica ederim 😊 Yorumla
UnnamedPlayer Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Ucuna bakılırsa sivilceye benziyor. Fakat uçuk olduğunu düşünüyor iseniz vectavir isimli kremi kullanmanızı tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
Hüseyin46050 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Yorumlara bakmadan cevap veriyorum şimdi yorumlarda büsürü öpersem geçer lafını kullanan büsürü salatalık var, 😂😂 0 0 Yorumla
MuzluSoda8181 Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl İşte bir gece akşamıydı saat 03:00 zombi istilası böyle başladı zombi 💀 o 0 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Bendede çıkıyor bazen onlar patlatıyorum iltihap oluyor Galiba 0 0 Yorumla
DuygusalMan0 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Seni öpmek isteyenler sıradaymış öyle duydum da 0 0 Yorumla
-gizz-em Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bendede cok oluyor ucuk cıkmız sarımsak kesın cözum😇 0 0 Yorumla
mhael0606 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl evet dudaklarin kalin ve cok guzel. Tum KS erkekleri opmek istiyorlar. 0 0 Yorumla
bielmanınyarısı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 556 cevap paylaştı. Oynama ucuksa dagilir 0 0 Yorumla
BiTerapi Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Ne güzel dudakların var 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Herkeste olandan Yorumla BiTerapi +1 yıl Mütevazilik yapıyorsun ama nazar değmiş zaten baksana Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim de keşke olmasaymış uçuğuydu sivilcesiydi yemek yiyemez oldum Yorumla BiTerapi +1 yıl Geçmiş olsun böyle durumlarda uçuk kremleri var eczanede elinin altında bulunsun kuru tutmaya çalış oyanama öyle elinle çabuk geçer şimdilik varsa nemlendirici sürebilirsin hem mikrop kapmasını engeller hemde nemli tutar Yorumla Soran +1 yıl Öyle yapıyorum şimdilik ama sivilce gibi ya patlatsam yarına geçer Yorumla BiTerapi +1 yıl Patlatma bu bölgeler önemli çok fazla sinir ucu ve damar var beyinle bağlantılı Yorumla Soran +1 yıl Ölmem heralde ya :Dd Yorumla BiTerapi +1 yıl Laf dinle 😂 Yorumla
ManavgatKaOs07 Takip Et Xper 5 Yaş: 97 +1 yıl Sivilceyi göremedim bile 0 8 Yorumla ManavgatKaOs07 +1 yıl bir şey olmaz. Patlat gitsin. Dikkat çekici Yorumla Soran +1 yıl Ya iyice mikrop kapar yayılırsa? Yorumla ManavgatKaOs07 +1 yıl Getir ben patlatayim ya😊 ya ondan bir şey olmazki neden mikrop kapsin. Patlattiktan hemen sonra öpüşme falan olmasın yeterli. yoksa mikrop kapabilir Yorumla Soran +1 yıl Gaza getirmeyin ya patlatıcam şimdi daha kötü olucak Yorumla ManavgatKaOs07 +1 yıl Nerelisin sen Yorumla Soran +1 yıl Nereli miyim, konumuzla ne alakası var da aslen İzmir Yorumla ManavgatKaOs07 +1 yıl Doğru tahmin etmisim. Antalya ya yolun düşerse beklerim. bi acı kahvemi iç Yorumla Soran +1 yıl Patlatıyorum ben bunu Yorumla
Muzolog Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 60% +1 yıl Elleme yara olur 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sivilceyse patlatıcam bununla uğraşamam çünkü Yorumla
keremkayar Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl sivilceye benziyor daha çok 0 1 Yorumla keremkayar +1 yıl patlat bence en fazla ufak bi yara olur oda geçer. patlatınca daha az zaman alır Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı. sivilce 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. adı ne onun 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sivilce gibi duruyor 0 0 Yorumla
Bigkokmanback Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Dudaklar mükemmel ya🤤 insanın canı çekiyor 🤤 0 0 Yorumla
HollandEUnl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. Ucuk 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Mikrop kapms gecr 0 2 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ya da birşeyden korktun uçuk çıkmış Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bir şey olmaz ama patlatktan sonra temizle Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sivilce gibi duruyor 0 0 Yorumla
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. sivilce 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Ucuk bu sonradan Ucuk oluyor vazelin sur benm hemen gecıyor surunce surmeden once buz koy buyumesını engelliyor ucugun
Deneyeceğim, bence de uçuk çünkü aşırı acılı ve ağrılı. Sivilcenin bu derece bir acı vereceğini düşünmüyorum
Buz koy cıkacagı zaman hep hemen sönduuruyor vazelin ı de sur tamam dır 😊saglıklı gunler
Teşekkür ederim, deneyeceğim hemen tek faydalı yorum bu oldu 🥲
Rica ederim 😊
Ucuna bakılırsa sivilceye benziyor. Fakat uçuk olduğunu düşünüyor iseniz vectavir isimli kremi kullanmanızı tavsiye ederim.
Yorumlara bakmadan cevap veriyorum şimdi yorumlarda büsürü öpersem geçer lafını kullanan büsürü salatalık var, 😂😂
İşte bir gece akşamıydı saat 03:00 zombi istilası böyle başladı zombi 💀 o
Bendede çıkıyor bazen onlar patlatıyorum iltihap oluyor Galiba
Dolgu fazla kaçmış taşıyor işte oradan skjfhskjfs
Seni öpmek isteyenler sıradaymış öyle duydum da
Bendede cok oluyor ucuk cıkmız sarımsak kesın cözum😇
evet dudaklarin kalin ve cok guzel. Tum KS erkekleri opmek istiyorlar.
Ucuk patlatma bayan estetik
Sivilce bişey olmaz
uçuk çıkmış stres falan mı yaptın
Oynama ucuksa dagilir
Iyy kuscam boşalt onu
tamam dudak tek sende var
Sivilce ya bir şey değil?
Uçuk o sivilce orada çıkmaz maalesef
Basur
Yok artık
Ne güzel dudakların var
Herkeste olandan
Mütevazilik yapıyorsun ama nazar değmiş zaten baksana
Teşekkür ederim de keşke olmasaymış uçuğuydu sivilcesiydi yemek yiyemez oldum
Geçmiş olsun böyle durumlarda uçuk kremleri var eczanede elinin altında bulunsun kuru tutmaya çalış oyanama öyle elinle çabuk geçer şimdilik varsa nemlendirici sürebilirsin hem mikrop kapmasını engeller hemde nemli tutar
Öyle yapıyorum şimdilik ama sivilce gibi ya patlatsam yarına geçer
Patlatma bu bölgeler önemli çok fazla sinir ucu ve damar var beyinle bağlantılı
Ölmem heralde ya :Dd
Laf dinle 😂
Sivilceyi göremedim bile
bir şey olmaz. Patlat gitsin. Dikkat çekici
Ya iyice mikrop kapar yayılırsa?
Getir ben patlatayim ya😊 ya ondan bir şey olmazki neden mikrop kapsin. Patlattiktan hemen sonra öpüşme falan olmasın yeterli. yoksa mikrop kapabilir
Gaza getirmeyin ya patlatıcam şimdi daha kötü olucak
Nerelisin sen
Nereli miyim, konumuzla ne alakası var da aslen İzmir
Doğru tahmin etmisim. Antalya ya yolun düşerse beklerim. bi acı kahvemi iç
Patlatıyorum ben bunu
Elleme yara olur
Sivilceyse patlatıcam bununla uğraşamam çünkü
sivilceye benziyor daha çok
patlat bence en fazla ufak bi yara olur oda geçer. patlatınca daha az zaman alır
sivilce
Sanki sivilce bence
adı ne onun
Sivilce gibi duruyor
Siğil gibi
Oynama 2-3 Güne geçer
sivilce
sivilce o ben ce
Bir şey olmaz geçer
Sivilce
Dudaklar mükemmel ya🤤 insanın canı çekiyor 🤤
Ucuk
Sivilce askim
Uçuk
ikisinede benziyor önemli birsey degil
Mikrop kapms gecr
ya da birşeyden korktun uçuk çıkmış
bir şey olmaz ama patlatktan sonra temizle
Sivilce
Canın yanr
Sivilce gibi duruyor
sivilce
Kedarti 😂