Uzun boyumdan nefret ediyorum? Kısaltmanın bir yolu yok mu?

167 falanim aslinda çok uzunda sayılmaz ama zayifim diye çok uzun duruyorum yoldan geçen herkesi geciyor gibi hissediyorum kısa boylu kizlar daha tatli duruyor ilkokulda bile hep kısa boylulara ozendim çoğu uzun boylu erkekte uzun kizlar yerine kısa kizlari tercih ediyor boyumu kisaltmamin bir yolu yok mu uzamak istemiyorum artik.

Uzun boyumdan nefret ediyorum? Kısaltmanın bir yolu yok mu?
Cevapla