

Güzel yaş almış hem duruş ve güzellik anlamında hem dışardan öyle bir izlenim veriyor? Siz ne düşünüyorsunuz?


Güzel yaş almış hem duruş ve güzellik anlamında hem dışardan öyle bir izlenim veriyor? Siz ne düşünüyorsunuz?
Kuzenimin kız hali ya resmen😂Bu kız güzel değil arkadaşlar ya güzel diyen göz doktoruna görünsün zevk diyeceğimde yok ya gerçekten değil. Ablak bir ifadesi var.
Cevap
13Cevap
Bana hiç çekici gelmiyor bu kadın.
Evet kadın olgunlaşıyor yaşlanmıyor
aurası hoş geliyor
Güzeldir ama ben her zamanki gibi yine Melis Babadağ diyeceğim
Hanımefendi bir yapısı olduğu için kendisini beğenirim
Tıpkı benim kardeşime benziyor 💚 Maşallah daha da güzelleşmiş
Cok güzel bulmuyorum ama oyunculu mükemmel bu kadının cok güzel oynuyor rolünü
Evet rolünü yapıyor
Bi neslihan bi de afra saraçoğlu bunlarin klasmaninda hatun gelmedi dizilere
Kadının göz yapısını çok hoş buluyorum ztn
Çekik duruyor
Ayn
Citi piti kucuk bir kadin begeniyorum
Çok küçük değil aslında daha çok fit gözüküyor hatta
Kısa mı? 169 boyu
Google ın yalancısıyım ama demet e de 170 yazıyor altında ben de inanmadım
Bence de
Hatta 162 civarı diye düşünüyorum o 169 boyu topuklularla yazmışlar sanırım 😄
Çok zayıf ya ne kalça var ne göğüs beğenmiyorum bu kadını yüz olarak eh cok güzel denilmez
Hayır. Cilt yaslaniyor
Ben o kadar da güzel bulmuyorum
Herzaman güzeldi, taş gibi
Kocası düşünsün banane
Hala kuru gôtlü, hala çırpı bacaklı
Bunun neresi güzel ya
Sevdiğim nadir ünlülerdendir
Çok güzel değil bence aman kocası düşünsün bize ne
Bize ne. Kocası düşünsün
Oldukça güzel bir hanımefendi
Beğenmiyorum.
Çok güzel kadın ya
Bu kadında bi şeyler olmuyo ya
Vasat
Karekteride guzel
Güzel değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?