malum kış geldi koyuya dönmek istiyorum sarışın ve esmer halimi paylaşıcam sizce hangisi birde sarıdan kahveye geçiş için hangi renk boya önerirsiniz kızlar?


malum kış geldi koyuya dönmek istiyorum sarışın ve esmer halimi paylaşıcam sizce hangisi birde sarıdan kahveye geçiş için hangi renk boya önerirsiniz kızlar?


Sarıdan istediğin koyu renge dönebilirsin. Doğallık istiyorum diyorsan 7.1 kullanabilirsin ve gayette güzel tutar
Cevap
86Cevap
Eğer seviyorsanız boyatabilirsiniz
Ben saçımı dinlendirmek için çikolata kahvesine boyardım ya da Fahriye Evcen kahvesine. Yeni keşfettiğim mükemmel renk koyu kumral 😍
İkisi de hoş durmuş. Bence hangisine yakın hissediyosan onu kullan 🤗 peki boyu uzun mu kalcak?
Sarışın halin güzel kumral sıradan geliyor bana illa değiştireceksen bakır kahve yap radikal bir değişim olur🎈
İkisi de yakışmış, saçlar uzun ve bakımlı. bir şey diyemedim özellikle ama illa bir şey diyeceksek kumral olabilir.
O degilde gogusler acayip dikkat cekici ve tass gibj harikasin vanim
nerde göğüs var lan
Yokmu var sen bakmasini bilmiyn la 😅😅
Şu an saçın üstteki gibiyse elleme yazık etme çok güzel Durmuş
uzadı biraaz yeniden sarı yaptırmam lazım dibim çok çıktı
Sarıdan dewam
teşekkürler
Boyamaa ne işin var boyayla.. sonra ayy saçlarım zarar gördü.. görür tabi
ama sarı zaten açtırma zamanı geldi açtırınca daha çok yıpranıyor o yüzden kendi rengime dönmem lazım bir karar vermeliyim
Sen bilirsin 😏
Sarışın daha iyi. Ülkedeki güzel kız sayısını dengelemek için cirkinlesmek istiyorsan sen bilirsin 🤷🏼♂️
Ten rengine göre açık renk saçlar daha iyi durur.
Böyle gayet güzel görünüyor ama istersen boyayabilirsin bir de onu dene
üstteki hali hoş bence.. koyu yapıp acmak da saçı yıpratıyor
Ten rengine açık saç rengi daha uyumlu sanki :)
2 side yaşıyor gibi sana ama çok koyu olmasın o yakışmaz
Tenine sarıyı daha çok yakıştırdım. Şahsi fikrim bu yönde
Bence siyahls sarıdakış rengi yani tenine yakışscak renkler
Beyaz tenlisin, mümkün olduğunca koyu yap saçlarını.
İkisi de güzel ama sarı daha iyi gibi kış için. Bu arada çok tanıdık geliyorsun ama.
bence boyle cok ıyı hıc bırsey yapmasan daha ıyı olur
Yani sen nasıl rahat hissediyorsan. Ama sonradan açması zor olur bunu da aklında bulundur
Sarışın daha güzelmiş gibi geldi. Yine de kendinin ne istediği önemli. Her sax rengi yakışmış
Ya sarıda kal ya da mavi siyah gibi çok koyu bi renge geç bence kahve gitmemiş gibi
Sarışın halin çoook güzel bence yine aynı renklerden devam etmelisin
Sarı güzel ama balımı sıkıntı işte kışında uğraşmak sıkıntı koyu ton mantıklı
Siyah yapma, dönmesi zor çünkü. Koyu derken kahveler tercih edebilirsin brnce…
Açık göze daha hoş geliyor, ama yinede kafana göre takıl
Hangisi iyidir bilmem ama ikiside yakışıyor bence gayet güzelsin Hee
Sarı saçlı halin daha güzel yüzünüz ne kadar çok gözükmesede.
Koyu renkle çok sıradan bi havan var. Oysa sarı sana farklı bi hava katıyor. Bence koyultma
güzel saçların var. sarı halide güzelmiş. daha dolgun gibi.
Sarı saçı çoğu kimsede beğnmem ama sende gayet hoş görünüyorsun
*Sen
Yaptığın hatalara bir tanesini daha eklemiş olursun
Üstteki çok güzel bence
Böyle kalmalı
Koyu renge boyatmak haram. Onun haricinde istediğin renge boyayabilirsin
Olum çok güzelsin lan
hangisinde
tamam gel
Üstteki efsane. Kesinlikle koyuya dönmeee
diyosunnnn
Kanka özür dilerim ama seni görünce lez olasim geldi djsjdjskska
neden
Çünkü çok çekici bir kızsın özür dilerim 😂
Yok be boyatma gayet güzel
Bence rengi gayet güzel ama sen bilin :)
Sarı daha güzell bence
Beyaz tenli olduğun için güzel durur bence
İlk fotoda saç rengin çok güzel öyle kalsın
sari kalsin lutfen degistirme :)
bence kalsın bu güzel
Çok tatlı bi gülüşün var yerim ağzını
İkiside güzel bence 🫣
boyat saç rengin soluk ve cansız
üstteki foto saç rengin güzeldi
Kahve tonu şeker göstermiş yanaklarını
saçını boyatma rengi böyle çok iyi pişman olursun
sarı yakısmıs bence kalsınn
Sarı sanki daha hoş duruyor
Siyah yap tosunum
koyu renk daha iyi bence
Aman ha! Rengin çok hoş
Sarı gayet iyi bence.
Ayyy sarı çok yakışmıışşş 😍 sarı yap kız😂
zaten saçın koyu değil mi?
Her türlü güzel gibi geldi
Ev boyasından arttı biraz istersen gönderiyim
Marshall en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?