Herkesin güzel olduğunu söylediği bir kız gerçekten güzel midir?

Karşılaştığım insanların çoğusu (kadın erkek fark etmeksizin) beni görür görmez çok güzel olduğumu dile getiriyorlar. Bazen yolda yürürken tanımadığım insanlar arkamdan söylüyor "maşallah çok güzel" ya da "su gibi" diye. Ya ben duyuyorum ya da yanımdaki arkadaşlarım duyup bana söylüyor. Hatta bir keresinde kalabalık bir semtte yolda yürürken dünyalar tatlısı bir kız (tahminimce benim yaşlarımda) beni durdurup "söylemeden geçemeyeceğim çok güzelsiniz" dedi. Bazen de oyuncak bebeğe benzediğimi söylüyor ya da yabancı uyruklu sanıyorlar. Mesela yolda yürürken bazı erkekler hatta bazen kadınlar bile diğer kadınları gözleriyle boydan süzer normalde, fakat insanlar benim hep yüzüme odaklanıyor. Birkaç kişi "gördüğüm en güzel kadınsın" dedi. Ama güzel olduğumu sürekli dile getiren erkekler bile bana çöp muamelesi yapıyor, sofralarına meze oluyorum sonra da tuvalet kağıdı gibi atıyorlar bir köşeye. Hepsi güzelliğime ilk başta hayran kalıyor ama sonrasında hiçbiri bana gerçekten aşık olmuyor. Bence kimse bana gerçekten aşık olmadı. Sizce neden bu durumu yaşıyorum?

Herkesin güzel olduğunu söylediği bir kız gerçekten güzel midir?
Cevapla