Artık muadil parfümler kullanabiliyorum🥲parfüm canavarı olduğum için sürekli bitiriyorum👉👈🥺

Artık muadil parfümler kullanabiliyorum🥲parfüm canavarı olduğum için sürekli bitiriyorum👉👈🥺

Tütün kolonyası
Armani sí- Passione (sonbahar kış)
Narciso Cristal (ilkbahar yaz)
Cevap
9Cevap
Ah ah keşke olsa gadası
Axe parfüm kullanıyorum
Yves Saint kullanıyorum ben kokusu çok güzel
Kolonya olarak zeytin çiçeği. Günlük parfüm CK 2in 1., özel günler için veya uzun süre dışarıda olacaksam Lancom idole ve yves saint laurent libre
2 gün önce bargello aldım umarım anlaşırız 🤸
Böyle zamanda orijinal kullanmak hayal oldu 😢 122 numarasını aldım bakalım en hafifi oydu çok ağır sevmiyorum 😌
Hoş tavsiyen için çok teşekkür ederim ❤️
Eskiden kullanırdım ama nefes darlığı yaptığı için bıraktım.
Bir dönem Versace kullanıyordum ve severdim.
8 yıldır aynı parfümü kullanıyorum...
Slazenger Active Sport Blue...
Bugüne kadar kullandığım kokuyu beğenmeyen bir tane kız çıkmadı :D
Hatta bir arkadaşım da bundan sonra benim parfümümden kullanacağını söyledi...
Tamam :D
Limon kolonyası kullanıyorum. 🤷🏻
ECLAT ( nuit)
Oriflame
Ben yeni çıkan paradox’u merak ediyorum.
Davidoff ve Lacoste:)
Hugo Boss
Good Girl ✌🏻
vakko ve armani. bu kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?