
Bazı insanlarda böyle durumlar oluyor bende de var peki bu duruma bir çözüm öneriniz var mı 🤔

Bazı insanlarda böyle durumlar oluyor bende de var peki bu duruma bir çözüm öneriniz var mı 🤔
Selam gadası 🙃
Bunun için el bakım kremlerini akşam yatmadan önce ve gün içinde ellere uygulamak iyi olur. Ben genelde bu şekilde tercih ediyorum. Bu konuda Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi tercih edilebilir. Çünkü;
İçeriğindeki bitkisel sütler ve prebiyotiklerle cildini besler ve onarır.
- Badem sütü, yulaf sütü ve pirinç sütü içeren - - 3 çeşidiyle cildinin ihtiyacı olan desteği sunar.
- 48 saate kadar nemlendirme sağlar.
- Paraben, silikon ve alkol içermez.
- Üstelik, vegan olduğunu da hatırlatmak isterim.
Ne demek akşam eline krem sürünce eldiven giy sabaha elin daha yumuşak oluyor
Cevap
4Cevap
Aynı sorun bende var, krem bir nebze işe yarıyor
Evet geçici de olsa idare ediyorum bende
Bunun tek yolu doktor.. Benim böyle oluyor bazen. Anca doktor paklıyor 🙂
Benim oluyor mevsim geçişinde. Doktorun verdiği ilaçlarla geçiyor
Evet
Hocam bence beslenmeyle alakalı eksik birşeyler var bende olmaz hiç
Merhaba arko nem veya doğal zeytinyağı iyi gelir sürebilirsiniz
El kremi yetiyor, havalar soğuyunca benim ellerim de görseldeki gibi oluyor
özellikle çok soğuklarda iş yerinde eller yıkandığında sıkça karşılaşıyorum bende. kremler bir yere kadar.
Nemlendirici krem kullanılmalı
Vazelin surmelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?