Gerçek anlamda doğal olan güzellik ne kadar ilginizi çekiyor?
Sadelik değerli bir şey mi?
Gerçek anlamda doğal olan güzellik ne kadar ilginizi çekiyor?
Sadelik değerli bir şey mi?
Evet doğal güzelliğe değer önem veririm bazıları var sadece makyaj güzeli makyaj silinince güzelliği kayboluyor öylesine güzel demem ben gerçek güzellik doğal iken de güzel kalabilmek
Önemsiyorum. Çok çekiyor, değerli bir şey. Mesela ben bir şey yapmama rağmen, hatta yüzümü bile bazen yıkamama rağmen insanlar tarafından yakışıklı görünüyorum.
Cevap
6Cevap
Ben önemsiyorum
Erkeklerin yaptiklariyla soyledikleri birbirini tutmuyor. Dogal seviyorum derler ama hem sosyal medyada hemde disarda, estetikli, orasi burasi yapılı, suratindan boya badana eksik olmayan kadinlari beğeniyorlar.
Makyaj istemiyorum göz altı torbaları bile güzel gelşyor bana herşeyiyle doğallık güzel
doğal guzellık her zaman favoridir bro ♥
doğal güzellik her zaman iyidir
Önemsemiyorlar canım. Kendimizi kandırmayalım.
Güzelliği s1klemem karakter önemli
Doğal güzelin yer ayrı
Yoo,.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?