Bikini bölgem için kuaföre gidiyorum. Malum kış geldi ve kışın ağda daha acılı oluyor dayanamayacak gibi oluyorum
En son tüylerim kısayken gittim bayağı bir acıdı
Ağda acısının tüyün uzunluğuyla bir ilgisi var mı?
En son tüylerim kısayken gittim bayağı bir acıdı
Ağda acısının tüyün uzunluğuyla bir ilgisi var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Lazer e git balım.. ağda ile aynı fiyata denk geliyor zaten..
işe yarayan bir lazer varmış o da çok acıtıyor diyorlar ya
Ben buz lazere gittim ve tüylerim yok denecek kadar azaldı hemde çok acısız tavsiye ederim
merhaba bir şeyi merak ettimde lazere giderken jilet mi kullandınız?
Evet jilet kullandım
ben şimdi 3 haftada bir ağdaya gidiyorum. lazere gittikten sonra bu süre ortalama ne kadar uzar?
bildiğim kadarıyla tüyler tamamen bitmiyor az çıkıyormuş ve uzun süre çıkmıyormuş
Ayda 1 gidersin ama 6 seans sonra 2 ayda 1 e düşürürsun zaten paketler genelde 10 seans oluyor. 10. Seansin sonunda da tüm tüylerinde %90 lik bir azalma meydana gelir ve çıkan tüyler artık seni rahatsız etmez bile
o azalan tüyleri nasıl alıyorsun jiletle mi?
Belli bir aralıkla gidersen acımaz
evde yapsam 1 ayda bir alırım ama kuaförden çekindiğim için 20 günde bir gidiyorum sence 20 gün az mı
cekiniyorsun utangacmisi
n
utangaç değilim şimdi diyeceksin kuaförün vazifesi bu uzunda olsa alacak diye. ama insan bir çekiniyor kadının karşısına uzun kıllarla çıkmaya
Fikrim yok. Ben ağdaya gideceğim zaman bana söylüyorlar önceki randevumda zamanı. Sende söyle onlara
taa ilk gittiğimde 20 gün sonra yine gel demişti bir daha da demedi
Sen so ne zaman geleyim diye. Ama kılların çok kısa olması iyi değil. Uzun olunca ağda ile rahat alınıyor
o kadinin isi zaten oder kim bilir neler killi kadin kiz görmüstür
tamam o zaman dediğin gibi yapayım teşekkür ederim yorumun için
kac yasindasin
Bişey sorcam erkeğe genitale ağda ya da lazer yapıyolar mı
lazer yapıyorlar da ağda yapıyorlar mı bilmiyorum
herhangi bir kuaförü arayıp sorabilirsin genital bölgeye ağda yapıyor musunuz diye
ben öyle yaptım
Jiletle alıyorum ben normalde jilet kullanınca sivilce ve kaşıntı yapıyor o yüzden lazer şart bana, kadın mı yapıyor peki ben nasıl açıcam orayı kadın yaparsa 😂
sanmıyorum ya erkek kuaförlerde hep erkekler çalışıyor
bende hep şeyi merak etmişimdir
kadın kuaföründe kuaför erkek oluyorya acaba ağdayı da o mu yapıyor😅
Kuaförden ziyade güzellik salonunda yaptırmayı tercih ederim lazeri, ama dediğim gibi kadın yapıyorsa genitali göstermek sıkıntı
ha lazer diyorsan kuaförde olmaz zaten o
güzellik merkezinde de hiç erkek çalışan görmedim
kadın olsa ne olur ki?
Utanırım birde tahrik olma durumdan dolayı çekiniyorum biraz 😂
erkeklerin utanma duygusu var mıymış ya çok şaşırdım
bizim türk erkeği sırd fantezi olsun diye gider lazere
Biliyorum bizimkiler abaza, ama kadınlar yapıyormu penis çevresine? Gerçi giden erkekler vardır nasıl gidiyor onlar aklımda deli sorular 😂
nerden bileyim ben hiç penisim olmadı😂
valla dediğim gibi en iyisi arayıp sormak
Aynen arayıp sorucaz artık mecbur kadın derse gel yapayım diye yandık gitmemki bide ereksiyon falan olurum rezillik yemin ediyorum jilete devam 😂
Çekinmiyor musun hiç açarken 😀
o acıyı hissederken insanda utanma duygusu falan kalmıyor😅
ilk gittiğimde nasıl açıcam diye çok çekinirdim kadın ağdayı birden bir sürdü ben zaten bağırıyorum her seferinde😂
O mu diyor aç diye
kisayken kremle derim
kızın bildirimlerini meşgul etmeyelim
18 yaşındayım
bence o kadarda sert degiller dimi
İlk defa mı birine açtıırn
evet
Kız kıza ağda yaptırma doğru mu yaa
neden doğru olmasın
Şaşırtcı geliyoo
Yak gitsin
Uzun kılın bence