Selamlar:)
Böyle bir yorum hiç almadım. Çünkü hep abartılı makyajlardan kaçındım. Sizler peki?
Böyle bir yorum hiç almadım. Çünkü hep abartılı makyajlardan kaçındım. Sizler peki?


Benim makyaj yaptığım anlaşılmaz o derece
Yapmıyorum da pek
Abartılı makyajlar şahsen çoğu kadında güzel durmuyor sade makyaj her zaman daha iyi bence
Abartılı makyaj seven biri eksilemiş görüşümü neyse 🤣 thenk youuuuuu 😁
Ehehehe 🤣 rica edeyyyruuummm🤣
Cevap
5Cevap
Makyaj yapmıyorum.
hiç almadım kendimi öyle komik durumlara düşürmem apakurya maskarası gibi
ben kendim hoşuma gittigi için çok makyaj yapardım eskiden ama bazı görmemiş gerikafali insanlar beni ondan da soguttular makyaj eleştririlirmi Allah aşkına milleti bir salın artık
Diyorlardı bence öyle değildim hiçbir gün kalmış mor far sürmedim ya da pembe ruj hep mat renkler ve toprak tonları kullandım.
Fazla makyaj olunca siz artık siz olmuyorsunuz
gerçekten yüzünüz değiştirmeyecek şekilde yapılmalı makyaj sade ve hafif bu düğünlerde bile geçerli
Yani makyajla aram olmadığı için öyle bir yorum almadım hiç
Fazla makyaj sana yakışmıyor çok çirkin olmuşsun dediler ve daha yapmadım fazla jdkxksj
Bazı kızlarımız cidden bu tepkiyi hak ediyor.
Allık bastığım için Boya küpü değil de maymun dötü demişti ablam
Benim abartım eyeliner sürmek olur anca
oyle dolasan cok kiz var
Umurumda değil kimin ne düşündüğü.
hayır ama alsaydım onu döverdim o kesin
mat ruj candır
Makyaj yapmıyorum.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?