Kıkırdağımı tabanca ile deldirdim çok ağrıyor. Ne yapmalıyım?

Bu pazar kulağımı bir takicida deldirdim. Hiç araştırmamıştım hoşuma gidiyordu zaten ne biliyim işte. Kadın sprey sıkıp tabancayla deldi. Meğerse tabancayla delinmezmis. Dokununca falan çok acıyor uyusuyo biraz ve kırmızı. Hafifte sis ama çok az. Sizce küpeyi çıkarsam mi bir şey olur mu yoksa dursun geçer mi?
Kıkırdağımı tabanca ile deldirdim çok ağrıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla