Bir erkeğin yüzü kaç yaşında tamamen oturur?

Arkadaşlar 18 yaşındayım, sarışın uzun boyluyum ve kızlar yakışıklı olduğumu söyler. Bu sene üniversiteye başladım ve kendimi ezik hissetmeye başladım açıkçası :D yani hala yakışıklı buluyorum kendimi ama 3. 4. sınıftaki çocuklar çok daha olgun, çok daha erkeksi ve yüzleri oturmuş duruyor. Sakallarım var ama gür olarak ne zaman çıkar ve yüz hatlarım tamamen ne zaman oturur?
Bir erkeğin yüzü kaç yaşında tamamen oturur?
Cevapla