Krem daha derinlemesine bir bakım sağlıyor ama sperylerde fresh hissettiriyor o yönünü seviyorum. Seçim yapamadım 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tercihim kremden yana. Çünkü hem uzun süre nemlendiriyor hem de krem sürerken yapılan masaj çok faydalı. Nemlendirici olarak Fitohydro Jel ve Arko Krem kullanıyorum. Fitohydro su bazlı jel formunda olduğu için çabucak emiliyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
krem kullanıyorum
Kremler daha etkili gibi geliyor ama sprey seviyorum.
Krem daha derinlemesine bir bakım sağlıyor ama sperylerde fresh hissettiriyor o yönünü seviyorum. Seçim yapamadım 😊
Tercihim kremden yana. Çünkü hem uzun süre nemlendiriyor hem de krem sürerken yapılan masaj çok faydalı. Nemlendirici olarak Fitohydro Jel ve Arko Krem kullanıyorum. Fitohydro su bazlı jel formunda olduğu için çabucak emiliyor.
fitohydro jeli ne kadara almıstın senn
@Bilgeeeeeeec 114 TL idi.
Tercihim ne krem ne sprey benim tercihim serumdan yana
aşko ben senin fikrini mrk ettim hangisini daha etkili buluyorsun?
ben kremleri daha etkili buluyorum ciltte daha uzun süre kaldıklarını düşünüyorum. spreyler sıvı yapısından dolayı daha uçucu olabiliyor
İkisini de uyguluyorum krem daha nemlendirmiş hissettiriyor ama sprey de fresh hissettiriyor
Kremler daha etkili
Krem formu ve masaj yapmayi seviyorum.
Kremm
Ben krem kullanıyorum
Evet daha iyi bence