Sizce güzel olmak ve özgüvenli/bakımlı olmak aynı şey mi?

bazı insanlar ne kadar güzel olursa olsun özgüvenleri düşük olduğu için güzel gelmiyorlar bana bakıyorum ağzı burnu mükemmel ama bakımlı ve özgüvenli olmadıkları için çekici gelmiyolar bazı insanlar da normal baktığım zaman sıradan duruyorlar ama o kadar özgüvenliler ki aşırı şekici ve güzel buluyorum ister istemez... bence güzelliğin sırrı özgüvenli, sohbeti hoş ve bakımlı olmak özgüvenli, bakımlı ve sohbeti hoş olan birinin çirkin bulunması imkansız gibi başta çirkin bulunsa bile zamanla insanlara kendini sevdirdiği için çekici bulunuyor aura denen şey de bu sanırım... o kadar fazla başta hiç beğenmeyip tanıdıktan sonra aşırı beğenmeye başladığım hayran olduğum insanlar var ki şoka giriyorum
Güncellemeler
+1 yıl
mesela yalı çapkını dizisindeki ferit o çocuğu önceden hiç beğenmezdim izleyen eski dizilerinden bilip beğenmeyen bi sürü kişi de görmüştüm ama bu dizisindeki rolü o kadar özgüvenli sohbeti hoş ve böyle nasıl desem tavırları falan sempatik ki herkes çocuğun hayranı olmaya başladı herkes aşırı beğenmeue başladı normal bakınca yakışıklı değil bence ama dizideki rolünün sempatisi yüzünden insana yakışıklı geliyo
Güncellemeler
+1 yıl
zayıf olmak kilolu olmak bunların insanların gözündeki durumunu bile değiştiriyo bence özgüvensiz bakımsız kilolu bi kıza herkes zorbalık yapıp aşağılarken özgüveni yüksek kilolu kızları çok tatlı buluyor çoğu kişi
Sizce güzel olmak ve özgüvenli/bakımlı olmak aynı şey mi?
Cevapla