Yüzüme bb krem de, güneş kremi de kullansam zeytin yağı gibi parlıyor ve rahatsız oluyorum. Ne yapmalıyım?

Böyle terlemiş bütün yağ uste cıkmış gibi oluyor. Hoş olmayan bir görüntü. Eee sürekli elde peçete ssilinmiyorda. Nasıl düzelir ya da nedeni nedir.

Tavsiyeleriniz bekliyorum

Yüzüme bb krem de, güneş kremi de kullansam zeytin yağı gibi parlıyor ve rahatsız oluyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla