İlk onunla 90-60-90 tabusu yıkılmadı mı? Saç stili, rengi, halka küpeleri, şovları...
Lopez başlı başına bir icon değil mi?

#rüyakadın
İlk onunla 90-60-90 tabusu yıkılmadı mı? Saç stili, rengi, halka küpeleri, şovları...
Lopez başlı başına bir icon değil mi?

#rüyakadın
Hoş kadın ancak çok güzel kadınlar var.
Güzel evet
Cevap
15Cevap
Bence olamaz
Tamamen soyunursa daha ikonik olabilir, sanırım ölçüt bu.
Tabii ki de değil
Stili ve oluşturduğu güzellik algısı
Guzel degil ama cesur.. vajinal dekolteye bayılırım
Ama yakışıyor da
Çünkü fiziği güzel. Keşke bizim hatunlar da vajinal dekolte verebilecek kadar cesur , erkeklerimiz de , hayvanlık yapmayacak kadar medeni olabilseler.
kim neyi yikti bilmiyorum ama hatunun karin kaslari benden fazla :)
Vücudu harika zaten :)
onu diyemedim bile
69 doğumlu bir de...
:)))) masallah kızımıza
Bizden iyi
:)))) valla kiyas icin dogru secim olmazzaten :)
belden aşağısı icin bir ikon zati. bir o birde şakira ama şakira bel üstüde iyidir oda bir not olsun :D
Ben j lo yu daha çok beğeniyorum
bilmiyorm gösterirsenn görürüza
Güzel ama yaşlandı kabul edüüün
İmajı hoşuma gidiyor halen darısı başıma 🙄
Tarz ve icon mu bilemem ancak kadın güzel değil
İkon sanki :)
Ben beğenmiyorum Ajda Pekkan daha güzel bence 😃
Onun yeri ayrı :)
Bence yavaş yavaş kaybediyor
Neyi kaybediyor?
Dünyanın en ikonik kadını bu değil Rihanna varken
Rihanna çok sonra geldi ana daha yeni kuşağa hitap ediyor.
Keşke bende esmer olsam ya 😒😂
Esmer değil de bu ten çok iyi bence
yaşı ilerledi ama fiziği 10 numara
Evet 50 yaşını geçeli çok olmuş
Tarz derken? Kilodunu gördük.
Bence tamami ile harikulade.
cok seksi kADIN
Kesinlikle
Olur ne giyse yakışıyor Jennifer Lopeze.
Katılıyorum 🍀
Yok bea. Esmer şey.
Ne güzel ama :)
Beyaz ten gibisi yok bea
Ben de beyazım :/
Bahtın güzel o zaman🤭
😇😼
Asil bir hali var evet..
yok ya olamaz bence
İkon 🍕
Kesinlikle...
Tarzı güzel
Ben de çok beğeniyorum
Hos kadin evet
En olamaz ama güzel
Her şeyi ilk yapanlardan bu açıdan takdir ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?