Nemlendirici el kremlerini çantanızda taşıyor musunuz?
Ben hep seyahat boy ürünlerden atıyorum çantama mini tasarımı sayesinde farklı boy çantalarda rahat oluyor kullanımı.

Nemlendirici el kremlerini çantanızda taşıyor musunuz?
Ben hep seyahat boy ürünlerden atıyorum çantama mini tasarımı sayesinde farklı boy çantalarda rahat oluyor kullanımı.

Selam gadası 🙃
Sen tam can alıcı üründen bahsediyorsun. Gerek arabamın içinde olsun gerek, evimde olsun sıklıkla taşıyorum. Çünkü insana ne zaman nerde olacağı hiç belli olmuyor.
Cevap
7Cevap
Taşımıyorum
Elime krem surunce hiç biyere dokunamam o yuzden cantamda tasımam genelde aksam uyumadan once surerım
Genelde evde dueduğum için çantada pek ihtiyaç olmuyor
Evet varda da bitti galiba
Kesinlikle sürekli taşıyorum
Arkonun Avokado el kremini kullanıyorum kokusuna aşığım 🥑
Krem yağlı olduğu için yanımda gezdirmek bir yana dursun kullanmayı bile sevmem
Evet hemde 2 tane birden taşıyorum niye bilmiyorjm
Aaa o olmazsa olmaz ♥️
El kremi kullanmıyorum, sivilce yapıyor.
kullanıyorum ama yanımda taşımıyorum
Evet kesinlikle çantamın olmazsa olmazı 💖
evet çantamda vardır
Evde bulundurup sürüyorum her gün
Evde kullanıyorum
Kullanmıyorum
Evet
Evet taşırım
Tabiki..
taşırım genelde
Evett
Evet tasiyorum.
evet taşırım
Taşımam
Evet taşırım
Taşısamda oek sürmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?