Saçım çok az bu yüzden mi hiç sevilmiyorum, ne yapmalıyım?

Bu konuya çok takığım aslında atlatmıştım kendimle barışmış gibiydim ve tedavi oluyorum iyiye gittiğini düşünüyordum ta ki bugüne kadar

Bugün bir arkadaşım saçın ne kadar az tamm benimki de az ama seninki benden beter çok kötü duruyor dedi

Hiçbir şey diyemedim

Öğlenden beri ağlıyorum gerçek öyle tokat gibi çarptı ki yüzüme ne tepki vereceğimi şaşırdım

Evet bende biliyorum az ve ince telli saçlarım var ama kimse bana böyle kelimeler sarfetmemişti

Çok kırgınım toparlanamıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Saçımın durumu profilde
Saçım çok az bu yüzden mi hiç sevilmiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla