Saçımı boyamak istiyorum ama çok yıpranıyormuş bu yüzden aşırı kararsızım
👀🕴🏻👀🕴🏻👀🕴🏻👋🏻🕴🏻👋🏻
Saçımı boyamak istiyorum ama çok yıpranıyormuş bu yüzden aşırı kararsızım
👀🕴🏻👀🕴🏻👀🕴🏻👋🏻🕴🏻👋🏻
Selam gadası 🙃
İlla ki değişim oluyor. Öyle ha deyince boya saçları yıpratmaz. Boya sonrasında iyi bakım yapmak gerekiyor. Yeni boyadığınız saçlarınızı sık sık yıkayarak boyanın akmasını istemiyorsanız, yıkama sürelerinin arasını açmak için Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan’ın boyalı saçlar için olanını kullanabilirsiniz. Işıl ışıl saçlarınızın rengini uzun süre koruyabilirsiniz.
Cevap
3Cevap
Sacim siyahken bambaskaydi Şu an turuncuya boyadim baska biri
Çok yıpranıyor mu
Hayır ilk defa boyacaksan inanılmaz yumuşatıyor bile
Şu an saçımda boya yok ama ilk defa boyamayacağım önceden boyamıştım da
Alacağım boyanın yorumlarında saç sündü yıprandı denilince endişelendim
Rengi için saçtan olmayım diye shjss
Aşkım sen aciciyla aç ve koleston kullan boya için de palette mallette boş. Kolestonla boya yumuşaklık bile veriyor
Koleston yorumuydu bahsettiğim 😭
Inanmammmm. Kan grubun ne 0 rh pozitifse yarar ona yaramamistir
A rh + imm
Oha kan grubu bile mi etkiliyor bunda ahhashsh
Tabiki saç derinin tutması boyayi nüfus etmesi falan. Ve unutma bebegim saçını aciciyla açarken saçların yağlı ve kirli olsun. Temiz saca tutmuyor
Aayy çok heyecanliyim shha
Açık renkler koleston da tutuyor mu ekstra açmaya gerek olmadan
Sacin ne renkti orijinal hali
Koyu kahverengi hatta siyah gibii
Yapmak istediğin renk ne
İki renk arasında gel gitliyim
1. yoğun küllü sarıyla tonunu kırmak
2. karamel + açık küllü kumral karışımı
Yok yavrum açman gerek tutmaz yoksa
Yorumlarda olanlar var 😭
Açmadan
Tutsa bile az tutar canlı olmaz. Mesela ben açmadan siyah saclarimi turuncuya boyadım kızıl gibi oldu hiç sevmedim. Açarak yaptım pp me bak ne kadar canlı ve hoş. Sen bilirsin yine de
Evet saç rengi saç kesimi ben bir keresinde saçımı kazımıştım iki farklı insan gibi olmuştum
Ben de boyamak istiyorum da yıpranması çok kötü Ve doğal saç yansıması yıpranmış renkli saçtan bin kat iyidir.
Saça iyi gelecek renk derken yakışan renk mi demek istedin👋🏻👀
İlk defa duydum 👀
Kimyasal yani eninde sonunda eskisinden daha yıpranmış olacak 😆😵😭
Araştırmaya çalışıyorum hshs👀
Bakalım hangi renklermiişşş
Baktım ve bir şey bulamadım 👀
Kıvırcık saç güzel bencee
Kabarık değil kıvır kıvırsa iyi
Saç kremi kullanabilirsin
Kıvırcık saçlara özel olan
Ve kıvırcık saç tarağı var
Daha şekilli olur ve iyi durur
Saç köpüğü vs.
Hahahs evet bakımı özen istiyor ama bukle bukle olunca güzel oluyo bi sınıf arkadaşım kıvırcık saçlıydı ve her gün bukleli bukleliydi saçları
Yani hiç mi kabarmaz bi insanın saçı anlamadım
Dokundurmuyordu amaa
Aynen ve her gün duş alıyormuş galibaaa
Seven nasıl olmaz ya saçmalamaaaaa
Bence çok güzel ve seven yok diye bir şey yok
Kim dedi sevmiyorum diye hshaha
Hahahah hayır çok güzel dediğin gibi tam oynamalı bi saççç
Oynamalık
Kendinle barışık oool
Deniyorum bu çocukluktan gelen bir şey benim annem babam ayrı ben çocukken ayrıldılar annem de çok sevmedi beni yani ne zaman saçlarım uzasa kısacık keserdi makineyle bana hiç yakışıklı oğlum demedi
O yüzden bunları aşamadım ama işin en garibi de ne biliyor musun?
Böyle mesela zorlanayım sıkılıp bunalayım saçlarımı böyle sıfır numra ya da 3 numara kesince rahatlıyorum ama sonrasında böyle sadece kel kaldığımda kalıyorum böyle garip bir şey anlayamıyorum
Seni anlıyorum ama kendini sevmek ve barışık olmak zorundasın her ne olursa olsun
Yoksa gerçekten mutlu olman imkansız
Yani en azından bunun için çabala
Kendini sevmek için
Yaniii herkesin hayatında inişler çıkışlar oluyor ve herkes kusurlu, kusursuzluk diye de bir şey yok
Birini sevebilmek için de insanın kendini sevebilmesi gerekirmiş
Aslında çok doğru
Kıvırcık saç sevilmez mi yahu ne güzell
İnsanlar para verip yaptırıyor o saçı
Rica ederim.
Ben de bazen böyle hissediyorum bu çok doğal.
Sadece kendini eksik görme falan
Çünkü gerçekten de bir süre sonra öyle gelmeye başlayabilir.
Ne renk yapacaksın
Sanırım yoğun küllü sarı
Veya açık kumral + karameli karıştırıp ortaya çıkan rengi yapacaktım.
şu an ne renk
Açık kahve gibi
Bilmiyorum aslında güzel olabilir ilk defa mı boyayacaksın
Ben çook küçükken de boyadım 12 yaşında falan
Yani defalarca kez yaşandı
Ama bakımlı duruşu engelleyecekse düşünmüyorum boya
Kuaför de değilim ki profesyonel de yapamam
12 yaşında mı ne yaptın sen😂
Hiç sorma erken başladık biz😬😬😬
şu an kaç yaşındasın
18 im
Niyeee
Merak ettim
Anladım m
Ppen güzelmiş bu arada😅
Megan fox harika çünküüüü
Hıhımm
Evet değiştiren önemli bi etken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?