Ben genelde cilt bakımı yapıyorum.

Cilt bakımı
Dizi/film izlerim
Kitap okurum
Yemek yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben genelde cilt bakımı yapıyorum.


Eşim grip olmuş, içerde uyuyor. Çocuğu uyuttum, tahminen 15-20 dakikam kaldı kendimle. Kitap okumayıda severim fakat konsantrasyon gerektiriyor. Hava kapalı, yağmurlu ve gri. Ancak kahve içilir.
çok tatlısınız hayatta başarılar dilerimm
@ffatmaaaaaaaaaaaa teşekkür ederim fatma 🤍 kendin kadar güzel bir gün olsun
Cevap
18Cevap
Uyurum ya da müzik dinlerim belkide bakım yaparım
Dizi/film izlerim
efendim öncelikle 😂😂 Cay ve sigaramı alırım kulaklığımı takarım birtaraftan müzik dinlerim bir taraftan KS ye takılırım 🤗 şu sıralar en çok keyif aldığım kendimi mutlu hissettiğim yer burası
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Bu aralar müzik videoları bile izlemeye çok fırsatım olmuyor. Film veya dizi izlemek süper olur cidden.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Game of thrones izlemek benim için en iyi terapi ya da hafif slow bı şarkı açıp pencere önünde fındıklı kahve içmek
calismanin haricinde hep spor salonundayim bolca spor yaparim
Bu saydığınız şeylerin hepsinden bir şeyler yapıyorum:)
Kendime ayırdığım vakit hiç yok denecek kadar az.
O vakitlerde de spor yapmaya çalışıyorum
dizi film izlerim bir de kahve yaparım oh mis
Bakım yaparım, müzik dinlerim, uyurum, kitap okurum ya da dizi/film izlerim
Günümün 22 saatini kendime ayırdığım için hepsini yapıyorım
Kendime zaman ayiramiyorum cogunlukla uyurum sayilir mi?
31 kitap oyun televizyon telefonda arkadaşlarla konuşmak falan
Film izliyorum veya oyun oynarım
Kitap okurum, film izlerim.
Cilt bakımı yapıyorum ya da oyun oynuyorum
insanlarla konusuyorum
Cilt bakımı, Oyun, film/dizi.
Pederle tavla oynarım
Cinsellik oluyor benim yaptığım
Cilt maskesi ve film izleme, kitap okuma
Uyuyorum...
spor bakım
Sosyal medyada zaman geçiririm
oturuyorum
İyi bir sinemaseverim
Seqsting genelde sohbet şeklinde
Dizi film izlerim
kitap dizi
Yüksek ses müzik ya da pubg 😂😂
Cilt bakımı
Halay çekiyorum
Kürt halayı jdjdj
E) Hiçbiri.
Dizi/film, kitap..
Keman çalıyorum
Uyuyorum.
Televizyon izliyorum
Ağda falan😅
😃 o da güzelmiş ama bir yerde biter başka ne yapıyorsun 😃
dizi filim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?