Güzellik & Bakım Güzel ellere karşı hassasiyetiniz var mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Böyle bir merakım oluştu durduk yere nedense:)) Güncellemeler+1 yıl #El Güncellemeler+1 yıl #ElHassasiyeti Güzel ellere karşı hassasiyetiniz var mı? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Edaaa97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bende erkeklerin el ve tırnaklarına dikkat ederim bakım önemli 1 1 Yorumla edabogazicii +1 yıl Niye erkeklerin? Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 957 cevap paylaştı. Beninde var beyaz ve zarif damarlı ellereHep bi ilgim vardı insanlar ellerine bakmayı seviyorum 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Seninki biraz farklı bir durum galiba Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Yoo gayet normal farklı olduğunu düşünmüyorum Yorumla Soran +1 yıl Biraz fetişe kayıyor diye düşündüm Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Yok ya o kadar değil sanırım biraz Abartılı anlatım Yorumla Soran +1 yıl Olsun el şeyi güzeldir ya:) fetişi Yorumla
morcivcikkkkk Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Ay evet yA. Kendi ellerimi sevmiyorum o yüzden genelde güzel eller hemen dikkatimi çekiyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Keşke görsekya:))
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı. Yok. 0 2 Yorumla Simli1Far +1 yıl aa neden ki Yorumla Soran +1 yıl @Simli1Far Herkesin olduğunu görünce ben de şaşırdım. Kendimi tek sanıyordum:) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende erkeklerin el ve tırnaklarına dikkat ederim bakım önemli
Niye erkeklerin?
Beninde var beyaz ve zarif damarlı ellere
Hep bi ilgim vardı insanlar ellerine bakmayı seviyorum
Seninki biraz farklı bir durum galiba
Yoo gayet normal farklı olduğunu düşünmüyorum
Biraz fetişe kayıyor diye düşündüm
Yok ya o kadar değil sanırım biraz Abartılı anlatım
Olsun el şeyi güzeldir ya:) fetişi
Ay evet yA. Kendi ellerimi sevmiyorum o yüzden genelde güzel eller hemen dikkatimi çekiyor
Keşke görsekya:))
Yok. Çok dikkat etmem
Yok.
aa neden ki
@Simli1Far Herkesin olduğunu görünce ben de şaşırdım. Kendimi tek sanıyordum:)