Göğüs çatlaklarımdan rahatsız oluyorum, itici mi gözüküyor sizce?

Daha gencim ve göğüslerim büyümeye başladığı an çatlaklarım oluştu ama göğüslerim çok fazla büyümedi ona rağmen çatlaklar var. Kendimi çok kötü hissediyorum özgüvenim yok oldu. Özellikle ilerde evlenirsem karşımda ki erkeğin hoşuna gitmeyeceği düşüncesi moralimi çok bozuluyor. Çatlağın tedaviside yok. Göğüsteki çatlaklar çok mu kötü sizce? Erkekler bunu nasıl bulur?
Göğüs çatlaklarımdan rahatsız oluyorum, itici mi gözüküyor sizce?
Cevapla